Πρέπει να τρώμε συγκεκριμένες ώρες για να αδυνατίσουμε; | ediva.gr

Πρέπει να τρώμε συγκεκριμένες ώρες για να αδυνατίσουμε;

Οι αθλήτριες έχουν διατροφικές στρατηγικές που έχουν να κάνουν με την ακριβή ώρα που τρώνε υδατάνθρακες, πρωτεΐνη και λιπαρά. Έτσι πετυχαίνουν να εκμεταλλεύονται στο έπακρο τα θρεπτικά συστατικά για τον οργανισμό τους. Υπάρχει η αίσθηση από celebrities και μερικούς διαιτολόγους ότι πρέπει να τρώμε συγκεκριμένες ώρες για να αδυνατίσουμε.

Όλοι όσοι κάνουν δίαιτα χρησιμοποιούν συγκεκριμένες ώρες φαγητού για να μην ξεφύγουν από το πρόγραμμά τους. Όμως δεν συμφωνούν όλοι οι ειδικοί διατροφής ότι για το χάσιμο βάρους παίζει κάποιο ρόλο η ώρα που θα φάμε μία συγκεκριμένη ομάδα τροφών.

Πρέπει να τρώμε συγκεκριμένες ώρες για να αδυνατίσουμε; Ναι ή όχι;

 

Γυμναστική και θρεπτικά συστατικά

gymnastikh kai diatrofh

Ακόμα κι αν δεν πας στον γυμναστήριο εδώ και καιρό, σίγουρα έχεις δει άντρες (ειδικά!) που μετά το πρόγραμμά τους πίνουν αμέσως κάποιο πρωτεϊνικό shake. Στις περιπτώσεις αυτές παίζει πολύ σημαντικό ρόλο η πρωτεΐνη μετά την άσκηση. Ο στόχος είναι η άμεση θρέψη και αποκατάσταση των μυών μετά την γυμναστική.

Συγκεκριμένα η ρύθμιση της ινσουλίνης είναι ο στόχος των αθλητών για κτίσιμο μυών ή απώλεια βάρους. Σύμφωνα με έρευνες ενώ η συγκεκριμένη ώρα για λήψη πρωτεΐνης έχει βάσεις, δεν ισχύει το ίδιο για την λήψη υδατανθράκων. Άρα η κατανάλωση υδατάνθρακα σε συγκεκριμένες ώρες είναι ασήμαντη αλλά πρέπει να προσέξει κανείς να μην ξεπερνά τα ημερήσια όρια για αυτό το θρεπτικό συστατικό. Δες επίσης 15 Τρόποι για ενεργοποίηση του μεταβολισμού χωρίς γυμναστική!

Ισορροπημένη διατροφή

isorrophmenh diatrofh

Πολλοί ειδικοί πιστεύουν πώς η ισορροπημένη διατροφή είναι πιο σημαντική από τις συγκεκριμένες ώρες που λέγεται ότι πρέπει να τρώμε. Οι αθλητές και οι αθλήτριες είναι σημαντικό να ακολουθούν πιστά και το πρόγραμμα διατροφής για κάθε ώρα της ημέρας γιατί καταπονούνται περισσότερο από έναν άνθρωπο που ασκείται τρεις φορές την εβδομάδα. Για πολλές από εμάς η μεσογειακή διατροφή αρκεί για να διατηρήσουμε ή να χάσουμε βάρος.

Προγραμματισμός γευμάτων

geymata se sygkekrimenes wres

Όταν κάνεις μία δίαιτα και έχεις μειώσει τις θερμίδες ένας προγραμματισμός των γευμάτων μπορεί να έχει οφέλη. Δεν μιλάω φυσικά για να είσαι με υπενθυμίσεις γιατί το να τρώμε συγκεκριμένες ώρες για να αδυνατίσουμε δεν έχει μεγάλα αποτελέσματα όπως βρέθηκε σε έρευνες.

Παρόλα αυτά έρευνα με 93 γυναίκες που πάσχουν από παχυσαρκία έδειξε πώς υπάρχει μία αποδοτική τακτική στον προγραμματισμό των γευμάτων. Η πρακτική αυτή αφορά δύο κύρια γεύματα της ημέρας και έδειξε πώς οι γυναίκες που καταναλώνουν ένα μεγάλο πρωινό αλλά ένα μικρό βραδινό πετυχαίνουν πολύ μεγάλα αποτελέσματα. Δες επίσης 15 Μύθοι για την υγιεινή διατροφή που ΔΕΝ πρέπει να πιστεύεις!

Το σωστό πρωινό και βραδινό

swsto prwino kai bradino

Το σωστό πρωινό για να χάσουμε βάρος πρέπει να αποτελείται από φυτικές ίνες και βιταμίνες. Οι πρωτεΐνες είναι πολύ σημαντικές για να μην πεινάμε. Ένα smoothie που συνδυάζει όλα τα παραπάνω είναι ο ιδανικός τρόπος να ξεκινήσεις την μέρα σου και να χάσεις βάρος.

Το σωστό βραδινό είναι σημαντικό να έχει πρωτεΐνη. Είτε επιλέξεις σαλάτα με κρέας ή τόνο, είτε ένα γιαούρτι φαίνεται πώς το βραδινό δεν πρέπει να περιέχει πολλούς υδατάνθρακες, ενώ η πρωτεΐνη είναι ότι καλύτερο για την δίαιτα και την απώλεια βάρους. Δες επίσης Διατροφή μοντέλων-Τι τρώνε για πρωινό τα Top Models

Μοίρασε την αγάπη σου εαν βρήκες το άρθρο ενδιαφέρον πατώντας στη καρδούλα.

Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites