7 Αποτελεσματικές ασκήσεις γυμναστικής για περιττά κιλά

7 Αποτελεσματικές ασκήσεις γυμναστικής για περιττά κιλά

Από την στιγμή και μόνο που θα αποφασίσεις να ασχοληθείς με τον εαυτό σου και ειδικότερα με το σώμα σου το μόνο σίγουρο είναι ότι είσαι σε πολύ καλό δρόμο, αλλά ποιες είναι πραγματικά οι πιο αποτελεσματικές ασκήσεις γυμναστικής;

Το ediva.gr είναι εδώ για να σε συμβουλέψει πως θα αποκτήσεις το επιθυμητό για εσένα σώμα με σχετικά πιο ευχάριστο τρόπο από ότι στο γυμναστήριο.

 

 

Ποιες είναι οι 7 πιο Αποτελεσματικές ασκήσεις γυμναστικής;

Aerobic

Αποτελεσματικές ασκήσεις γυμναστικής

Τα λόγια εδώ πιστεύω είναι περιττά, όχι μόνο χάνεις γρήγορα κιλά αλλά γυμνάζεις και όλο σου το σώμα και όταν λέω όλο το εννοώ. Με το να κάνεις Aerobic 1 ώρα την ημέρα μέσα σε δύο εβδομάδες θα έχεις ήδη δει αποτέλεσμα στο σώμα σου καίγοντας 800 θερμίδες την ώρα.

Ποδήλατο

αποτελεσματικές ασκήσεις γυμναστικής

Το ποδήλατο είναι από τους κλασσικότερους αλλά και πιο ευχάριστους τρόπους να γυμνάσεις το σώμα σου. Απο μικρή ηλικία ακόμη όλοι μας λατρεύαμε το ποδήλατο άρα γιατί όχι και τώρα; Έχει το θετικό ότι είναι και μέσω μεταφοράς, άρα κάνεις και τις δουλειές σου αλλά αν έχεις και στατικό μέσα στο σπίτι σου βλέπεις και Tv.

Κολύμπι

ασκήσεις γυμναστικής

Τώρα που είναι και καλοκαιράκι τι καλύτερο από το κολύμπι στην θάλασσα. Αντί να κολυμπάς 10 λεπτάκια και να κάνεις ηλιοθεραπεία για 3 ώρες συνδύασε το με άσκηση. Με μια ώρα κολύμπι καις 800 θερμίδες! Μήπως να το ξανά σκεφτείς;

Ρακέτες

ασκήσεις γυμναστικής

Πιάσαμε τα της θαλάσσης τώρα! Είσαι που είσαι στη θάλασσα και το μόνο που ακούς ,εκτός από πιτσιρίκια να τρέχουν και να το διασκεδάζουν, είναι το τουκου τουκου απο τις ρακέτες. Και τι να κάνεις; Άρπαξε μια ρακέτα και ξεκίνα. Πρώτον γυμνάζεσαι, δεύτερον το διασκεδάζεις, τρίτον μαυρίζεις (απίστευτα) και τέλος;; Κάνεις γνωριμίες. 800 θερμίδες την ώρα παρακαλώ.

Ελλειπτικό

ασκήσεις γυμναστικής

Το ελλειπτικό βοηθάει τρομερά στο να γυμνάσεις Όλο σου το σώμα, μπράτσα, γλουτούς, κοιλιά τα πάντα. Είναι αντικραδασμικό άρα κάλο και για την μέση και τα πόδια σου, καθώς τα πέλματα σου ακουμπούν πάνω στα πετάλια. Βάζεις την μουσικούλα σου λοιπόν και μέσα σε μια ώρα έχεις κάψει 600 θερμίδες.

Περπάτημα

ασκήσεις γυμναστικής ediva.gr

Και τώρα το κλασσικό μας περπάτημα. Δεν θα μπορούσαμε για κανένα λόγο να το παραλείψουμε! Είναι το πιο ανέξοδο, ευχάριστο και αποτελεσματικό τόσα χρόνια. Κάνεις την βολτίτσα σου σε λίγο πιο γρήγορο ρυθμό βέβαια, ανάλογα με το πόσες θερμίδες θέλεις να κάψεις και σε μια ωρίτσα έχεις κάψει 360 θερμίδες. Αν υπάρχουν και ανηφόρες στη διαδρομή σου ακόμη καλύτερα. Από την άλλη το jogging είναι κάπως πιο αποτελεσματικό καθώς καις 550 θερμίδες την ώρα.

Χορός

ασκήσεις γυμναστικής ediva.gr

Και για το τέλος σας άφησα και το πιο διασκεδαστικό. Ο χορός είναι γνωστό ότι γυμνάζει όλο το σώμα και είναι πολύ ευχάριστος, καθώς ακούς την αγαπημένη σου μουσική είτε μόνη σου είτε με παρέα και απλά διασκεδάζεις. Με μια ώρα χορό καις 600 με 800 θερμίδες.

Όπως βλέπεις τρόποι υπάρχουν άπειροι για να γυμναστείς και να χάσεις και τα περιττά σου κιλά, το θέμα είναι το πόσο αποφασισμένη είσαι να το κάνεις! Και αν είσαι εσύ οκ με το σώμα σου είναι το ιδανικό, αν όμως όχι τι κάνεις γι’αυτό;

Μπορείς να μας προτείνεις και άλλους τρόπους αποτελεσματικής εκγύμνασης και να δούμε μαζί τα προτερήματα! Τι περιμένεις λοιπόν;

Leave a reply

Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites