Πώς να μακρύνω τα μαλλιά μου πιο γρήγορα;

by Theodora K.
πώς να μακρύνω τα μαλλιά μου

Όπως οι περισσότερες κοπέλες, έτσι κι εγώ, έχω αναρωτηθεί πολλές φορές στο παρελθόν για το πώς να μακρύνω τα μαλλιά μου πιο γρήγορα. Θα σκέφτεσαι αν υπάρχουν προϊόντα μαλλιών που βοηθούν στην ανάπτυξη ή αν χρειάζεται να αλλάξεις κάτι στις διατροφικές συνήθειες σου, ώστε να επιταχύνεις τη διαδικασία.

Παρακάτω, το ediva θα σε βοηθήσει να βρεις τις απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα. Αν και, για να πετύχεις το αποτέλεσμα που θέλεις, χρειάζεται να κάνεις υπομονή και να εφαρμόσεις τις συμβουλές που θα σου δώσουμε, ώστε να αποκτήσεις μακριά και υγιή μαλλιά.

Tips για το πώς να μακρύνω τα μαλλιά μου γρηγορότερα!

 

1.  Κατάλληλο Σαμπουάν

σωστό λούσιμο μαλλιών

Ίσως, η σκέψη, μόνο, να αγοράσεις το σωστό σαμπουάν να σε αγχώνει και να μην ξέρεις ποιο να προτιμήσεις. Καλύτερα, να διαλέξεις ένα σαμπουάν που ταιριάζει καλύτερα στην τρίχα σου.

Πώς να επιλέξεις σαμπουάν ανάλογα με τον τύπο των μαλλιών σου;

  • Ίσια μαλλιά: Επίλεξε σαμπουάν για λείανση, τα οποία είναι πλούσια σε ενυδατικά στοιχεία και βοηθούν στη σφράγιση της υγρασίας του τριχωτού.
  • Κυματιστά μαλλιά: Διάλεξε ένα σαμπουάν εξισορρόπησης. Αυτό το είδος από τη μια δεν είναι υπερβολικά ενυδατικά και ταυτόχρονα, δεν ξηραίνουν τα μαλλιά.
  • Σγουρά μαλλιά: Αναζήτησε σαμπουάν ενυδάτωσης. Περιέχουν συστατικά για μείωση του φριζαρίσματος και δε θα βαρύνουν τις μπούκλες σου.
  • Λεπτή τρίχα: Ψάξε για σαμπουάν για όγκο, τα οποία θα δυναμώσουν τα μαλλιά σου, χωρίς να τα βαρύνουν.
  • Πυκνά μαλλιά: Τα ενυδατικά σαμπουάν είναι αυτό που χρειάζεσαι, εάν έχεις τέτοιο τύπο μαλλιών. Προσφέρουν λάμψη, υγρασία και απαλότητα στην τρίχα.
  • Κατεστραμμένα/Βαμμένα/Μαλλιά που σπάνε: Η λύση σου είναι τα σαμπουάν ενυδάτωσης. Περιέχουν, επιπλέον, πρωτε­­ΐνη και θα βοηθήσουν τα μαλλιά, που είναι ταλαιπωρημένα από βαφές ή θερμότητα.

Προσοχή! Όταν αγοράζεις καινούριο σαμπουάν, αφιέρωσε λίγα λεπτά και διάβασε από πίσω τι συστατικά περιέχει. Σε πολλά σαμπουάν υπάρχουν βλαβερά χημικά, που κάνουν κακό τόσο στα μαλλιά σου, όσο και στο δέρμα και τον οργανισμό σου. Κάποια από αυτά είναι για παράδειγμα: Polyethylene Glycol (PEGs), Sodium Lauryl Sulfate (SLS), Fragrance, Phthalates, Sulfates, Parabens, Silicones, Alcohol. Εάν έχεις ήδη προϊόντα με αυτά τα συστατικά, θα σε συμβούλευα να σταματήσεις να τα χρησιμοποιείς, καθώς είναι επιβλαβή για την υγεία σου και πολλά από αυτά καρκινογόνα. Εάν θες να ενημερωθείς παραπάνω, διάβασε για τα 6 Επικίνδυνα συστατικά στα σαμπουάν που πρέπει να αποφύγεις.

Δες επίσης: 5 Tips για να αποκτήσεις υγιή και μακριά μαλλιά!

2. Σωστό λούσιμο

μακριά μαλλιά

Αρχικά, όπως θα έχεις ξανά ακούσει, δεν πρέπει να λούζεσαι κάθε μέρα. Ιδανικά, μπορείς να πλένεις τα μαλλιά σου κάθε τρίτη μέρα ή και πιο μετά, εάν αντέχουν. Επίσης, καλό θα ήταν να μη χρησιμοποιείς πολύ ζεστό νερό, γιατί καταστρέφεται η τρίχα και αφυδατώνεται, αλλά ούτε και παγωμένο. Η σωστή θερμοκρασία είναι το χλιαρό νερό, για να μην ταλαιπωρείς τα μαλλιά σου. Επιπλέον, το σωστό είναι να περνάς 2 χέρια σαμπουάν τα μαλλιά σου, καθώς στο πρώτο χέρι ξεβγάζεις τα προϊόντα, που έχεις βάλει, όπως λαδάκια, σπρέι κλπ, ενώ στο δεύτερο καθαρίζεις το τριχωτό.

Από την άλλη, εάν οι δραστηριότητες της καθημερινότητας, απαιτούν να λούζεσαι καθημερινά, όπως το γυμναστήριο, τότε προτίμησε ένα ξηρό σαμπουάν, ώστε να αφαιρέσεις τη λιπαρότητα από το τριχωτό.

Δες επίσης: 7 Λάθη που κάνουμε κατά το λούσιμο και βλάπτουν τα μαλλιά!

3. Ενυδατικές μάσκες

μάσκα μαλλιών

Για να αποκτήσεις μακριά και υγιή μαλλιά, θα σου πρότεινα να χρησιμοποιείς 1 με 2 φορές την εβδομάδα κάποια μάσκα μαλλιών.  Ψάξε για μάσκες, που να περιέχουν συστατικά όπως argan oil, jojoba oil και άλλα φυσικά έλαια, τα οποία βοηθούν στην ενίσχυση και στη θρέψη του θύλακα της τρίχας. Ωστόσο, με τη χρήση ενυδατικών μασκών, θα καταφέρεις να ενισχύσεις την ποιότητα και την υγεία των μαλλιών σου, άρα θα αναπτυχθούν πιο γρήγορα.

Εμείς σου προτείνουμε: 

Μάσκα μαλλιών SARYNA KEY DAMAGE REPAIR LIGHT PURE AFRICAN SHEA BUTTER

SARYNA KEY DAMAGE REPAIR LIGHT PURE AFRICAN SHEA BUTTER38,25€

ΑΓΟΡΑ

μάσκα μαλλιών SOL DE JANEIRO Hair repair

SOL DE JANEIRO Triple Brazilian Butter™ Hair Repair Treatment35,95

ΑΓΟΡΑ

μάσκα μαλλιών Moroccanoil hydration

Moroccanoil Hydration Mask – 31,50

ΑΓΟΡΑ

μάσκα μαλλιών OLAPLEX HAIR PERFECTOR NO. 3

OLAPLEX HAIR PERFECTOR NO. 3 – 19,80

ΑΓΟΡΑ

μάσκα μαλλιών L'OREAL

L´ORÉAL PROFESSIONNEL MYTHIC OIL NORMAL TO FINE HAIR MASQUE – 12,05

ΑΓΟΡΑ

Δες επίσης: 5 Προϊόντα περιποίησης για ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά

4. Μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής

μασάζ για μακριά μαλλιά

Το μασάζ στο κεφάλι, έχει πολλά οφέλη, εκτός από ανακούφιση και χαλάρωση. Ωστόσο, βοηθάει, ακόμη και στην ενίσχυση της υγείας της τρίχας.

Πράγματι, κάνοντας μασάζ στο τριχωτό για, περίπου, 3-4 λεπτά καθημερινά, διαστέλλονται τα αιμοφόρα αγγεία. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, να δυναμώνει η τρίχα, να αναπτύσσονται πιο πυκνά και δυνατά μαλλιά, με λιγότερες πιθανότητες να σπάσουν στις άκρες τους.

Μπορείς να το κάνεις είτε με τα δάχτυλα σου, είτε με ειδική χτένα για μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής.  Πρόσεχε, μη χρησιμοποιείς τα νύχια σου, διότι μπορεί να ερεθίσεις και να πληγώσεις το δέρμα σου.

Δες επίσης: 7 Μυστικά για να έχεις υγιή και πλούσια μαλλιά!

5.  Βούρτσα μαλλιών

πώς να μακρύνω τα μαλλιά μου

Αρχικά, ότι παίζει πολύ σημαντικό ρόλο η βούρτσα που θα χρησιμοποιήσεις για να χτενίσεις τα μαλλιά σου. Οι βούρτσες και οι χτένες με λεπτά δοντάκια, είναι πολύ πιθανό να τραυματίσουν τα μαλλιά σου, γιατί δημιουργείται μεγαλύτερη τριβή.

Επίσης, αυτού του είδους βούρτσες, καλό θα ήταν να μην τις χρησιμοποιείς, όταν είναι βρεγμένα τα μαλλιά σου, καθώς είναι πιο εύκολο να καταστραφεί η εσωτερική δομή τους. Προτίμησε βούρτσες ή χτένες με φαρδιά δοντάκια, με λεία και στρογγυλά τελειώματα, για να μην πληγώσεις την τρίχα σου.

Εκτός, από το είδος της βούρτσας, το σωστό είναι να βουρτσίζεις τα μαλλιά σου ξεκινώντας από τις άκρες, και σιγά σιγά να φτάνεις στη ρίζα, ώστε να ξεμπερδεύονται σωστά και όχι βιαστικά, κινδυνεύοντας να σπάσεις την τρίχα.

Δες επίσης: Πώς να βοηθήσεις τα μαλλιά σου να μακρύνουν πιο γρήγορα!

6. Προστασία από θερμότητα

Προσπάθησε, όσο μπορείς, να μειώσεις τη χρήση εργαλείων θερμότητας, διότι καίνε και καταστρέφουν τα μαλλιά. Εάν, πάλι, δε μπορείς να το ελαττώσεις, καλύτερα να μειώνεις τη θερμότητα όταν τα χρησιμοποιείς και ΠΑΝΤΑ να χρησιμοποιείς κάποιο σπρέι ή λαδάκι θερμοπροστασίας, για να μη βλάψεις τα μαλλιά σου.

Εμείς σου προτείνουμε: 

λάδι μαλλιών kerastaseKÉRASTASE Discipline Oléo-Relax Advanced Hair Oil – 31,95

ΑΓΟΡΑ

λάδι olaplex

OLAPLEX BONDING OIL NO. 7 – 23,00

ΑΓΟΡΑ

chi θερμοπροστασία

CHI Silk Infusion– 19,80

ΑΓΟΡΑ

ouai λαδάκι μαλλιώνOUAI HAIRCAREHuile CapillaireFormat Voyage 16,50

ΑΓΟΡΑ

loreal κρέμα μαλλιών

L´ORÉAL PROFESSIONNEL MYTHIC OIL CREME UNIVERSELLE – 10,75

ΑΓΟΡΑ

Δες επίσης: Τα 7 καλύτερα λάδια για τα μαλλιά!

7.  Συχνό κούρεμα

κούρεμα για μακριά μαλλιά

Σίγουρα το έχεις ακούσει αμέτρητες φορές. Πράγματι, δεν πρόκειται για μύθο γύρω από τα μακριά μαλλιά, αλλά για πραγματικότητα. Προκειμένου, να μακρύνεις πιο γρήγορα τα μαλλιά σου, καλό θα ήταν να τα κουρεύεις από λίγο 1 φορά το μήνα. Δε χρειάζεται, απαραίτητα, να αφαιρέσεις μήκος. Χρειάζονται μόνο 1-2 δάχτυλα, ίσα για να απομακρύνεις τις άκρες και τα σπασίματα. Ένα συστηματικό κούρεμα, θα σε βοηθήσει θα μακρύνεις τα μαλλιά σου πιο γρήγορα.

Παρόλο που, όπως όλοι ξέρουμε, τα μαλλιά μακραίνουν από τη ρίζα, εάν οι άκρες είναι ταλαιπωρημένες και με ψαλίδα, το πιο πιθανό είναι ότι θα σπάσουν, όπως μακραίνουν, άρα θα σου φαίνεται πως μένουν στάσιμα στο ίδιο μήκος. Για αυτό το λόγο, η πιο καλή λύση είναι να τα τριμάρεις ελάχιστα κάθε μήνα, ώστε να δυναμώνουν και να έχουν χώρο να μακρύνουν χωρίς να σπάσουν.

8. Διατροφικές συνήθειες

διατροφή για μακριά μαλλιά

Γενικά, μια σωστή διατροφή μπορεί να κάνει τα μαλλιά σου να μακρύνουν, μαζί με καλή περιποίηση. Προτίμησε τροφές υψηλές σε πρωτεΐνη. Αντίθετα, η έλλειψη αυτής, μπορεί να οδηγήσει ε τριχόπτωση και αδύναμα μαλλιά. Επιπλέον, η βιοτίνη συνδέεται άμεσα με την υγεία στα μαλλιά, και μπορείς να τη βρεις σε φακές, αμύγδαλα, καρότα και κουνουπίδι. Να τονίσουμε, ακόμη, ότι η έλλειψη σιδήρου έχει ως αποτέλεσμα να μην πηγαίνει αρκετό οξυγόνο στους θύλακες της τρίχας, άρα να μην αναπτύσσονται σωστά. Φρόντισε να προσλαμβάνεις αρκετό σίδηρο στην καθημερινότητά σου από πηγές όπως για παράδειγμα οι φακές, το κόκκινο κρέας, τα αυγά, το σπανάκι. Τέλος τα λιπαρά οξέα Ω3 έχουν θετικά αποτελέσματα και στα μαλλιά και στα νύχια, οπότε καλό θα ήταν να εντάξεις στη διατροφή σου τα ψάρια, τα καρύδια και το λιναρόσπορο.

Δες επίσης: 5 Tips διατροφής που θα κάνουν τα μαλλιά να μακρύνουν!

9. Βιταμίνες

βιταμίνες για μακριά μαλλιά

Οι βιταμίνες παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην υγεία του οργανισμού και και στην ομαλή λειτουργία του. Ένας καλός τρόπος, για να βοηθήσεις τα μαλλιά σου να μακρύνουν είναι να πάρεις βιταμίνες. Υπάρχουν πάρα πολλές βιταμίνες στην αγορά για υγιή μαλλιά και νύχια, που θα σε βοηθήσουν να πετύχει το στόχο σου.

Για να μάθεις περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη δράση τους, αλλά και ποιο σκεύασμα να επιλέξεις διάβασε ποιες είναι Οι 7 καλύτερες βιταμίνες για δυνατά και μακριά μαλλιά!

Related Posts