Τι πρέπει να προσέξεις στη διατροφή σου την Κυριακή του Πάσχα! | ediva.gr

Τι πρέπει να προσέξεις στη διατροφή σου την Κυριακή του Πάσχα!

Και έχοντας μπει στην τελική ευθεία της νηστείας και του Πάσχα, περιμένουμε με μεγάλη ανυπομονησία την Κυριακή του Πάσχα όπου θα γίνει πανικός από το φαγοπότι! Αρνιά, κοκορέτσια, πατάτες τηγανητές και ό,τι άλλο βάλει ο νους σου. Εννοείται πως όπως κάθε χρονιά θα πέσουμε με τα μούτρα και όπως κάθε χρονιά μετά θα πιάνουμε την κοιλιά μας και θα βαρυγκομάμε, σωστά;

Όχι απαραίτητα. Μπορείς να γλιτώσεις όλη αυτή την ταλαιπωρία. Θα σου πω απλά τι πρέπει να προσέξεις στη διατροφή σου την Κυριακή του Πάσχα. Γιατί καλό θα ήταν να απολαύσουμε το φαγητό χωρίς μετά να υποφέρουμε για μια βδομάδα. Αν σου ακούγεται καλή η πρόταση μου, ακολούθησε με για να σου πω τι και πως!

Tips διατροφής για την Κυριακή του Πάσχα

Με μέτρο η μαγειρίτσα

μαγειρίτσα

Θα ξεκινήσω από το Σάββατο της Ανάστασης που γυρνάμε σπίτι και πλακωνόμαστε στην μαγειρίτσα. Και ενώ σε καταλαβαίνω ότι θέλεις να απολαύσεις αυτή την πεντανόστιμη σούπα, θυμήσου ότι είναι βράδυ, πρώτον, και δεύτερον ότι ετοιμάζεσαι να φας κάτι βαρύ μετά από τόσες μέρες νηστείας. Δε σου λέω να μην φας, σου λέω να φας μια πιο μικρή μερίδα και αν θέλεις περισσότερο μπορείς να φας την επόμενη ή τη μεθεπόμενη μέρα για μεσημέρι που θα σου πέσει πιο ελαφριά στο στομάχι.

Θυμήσου τι έτρωγες μέσα στην νηστεία

νηστίσιμοι μεζέδες

Είναι βασικό να μην ξεχνάς ότι όσο νήστευες έτρωγες τροφές που δεν είχαν τόσα λίπη. Μα θα μου πεις ότι έτρωγες όμως πολύ καλά και δε θα σε επηρεάσει. Ακόμα και τις ίδιες ποσότητες να έτρωγες με αυτές που έτρωγες σε κρέας, πάλι τα νηστίσιμα είναι πιο εύπεπτα για το στομάχι σου. Ουσιαστικά η νηστεία είναι μια περίοδος που στην διατροφή σου έχεις φαγητά πιο ευκολοχώνευτα, οπότε μετά στο κρέας ίσως δυσκολευτεί το στομάχι.

Δες επίσης: Πανεύκολη συνταγή για τσουρέκια!

Μην πέσεις με τα μούτρα στο κρέας

τραπέζι γεμάτο κρέατα

Κατανοώ τη λιγούρα και τη λαχτάρα να φας όλα τα νόστιμα κρέατα. Όμως όπως έχω ήδη πει, το στομάχι έχει συνηθίσει σε τροφές πιο ελαφριές και για αυτό άμα ξεκινήσεις να τρως απότομα κρέας, θα έρθει η κοιλιά σου και θα γίνει πέτρα και θα πονάει. Οπότε όσο μπορείς φάε λιγότερο από όσο θα ήθελες και αργά. Όχι αρπαχτά για να προλαβαίνει το στομάχι σου να καταλαβαίνει τι τρώει.

Προσοχή με τα αυγά

αυγά, ediva.gr

Ναι είναι τέλειο που τσουγκρίζουμε τα αυγά και μετά τα τρώμε. Επίσης, είναι τόσα πολλά που κάπως πρέπει να καταναλωθούν. Τα καταλαβαίνω όλα αυτά, όμως τα πολλά αυγά μαζεμένα εκτός ότι θα στείλουν την επιδερμίδα σου αδιάβαστη και ξαφνικά θα δεις άκυρα σπυράκια να ξεφυτρώνουν, μπορούν να σε στείλουν και τουαλέτα. Αν θες σόνι και ντε να φας αυγά, προτίμησε μόνο το ασπράδι. Αυτό και από άποψη διατροφής είναι πιο υγιεινό.

Τσουρέκια και άλλες γλυκές αμαρτίες

πασχαλινό τσουρέκι

Νομίζω πως σε αυτό το σημείο καταλαβαίνεις και εσύ τι συμβαίνει. Τα γλυκά είναι νόστιμα και τα τσουρέκια με τον καφέ ή με λίγη μερέντα από πάνω είναι κόλαση. Αντιστάσου όμως! Σκέψου μόνο τις θερμίδες και τα κιλά που μπορείς  να πάρεις. Γιατί δεν είναι μόνο τα  τσουρέκια, είναι και όλα τα υπόλοιπα που κατανάλωσες μέχρι να φτάσεις στο γλυκό. Σε γενικές γραμμές αυτό που σου λέω είναι να προσέξεις λίγο παραπάνω τη διατροφή σου την Κυριακή του Πάσχα, όχι ως προς το τι θα φας, αλλά πόσο. Και το λέω κυρίως γιατί ο οργανισμός σου θα πάθει κοκομπλόκο.

Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites