6 Τροφές που δεν κάνει να φας μετά την άσκηση!

6 Τροφές που δεν κάνει να φας μετά την άσκηση!

Υπάρχουν τροφές μετά την άσκηση που είναι άκρως απαγορευτικά για διάφορους λόγους. Κατά τη διάρκεια της άσκησης, ο οργανισμός χρησιμοποιεί το σύνολο του γλυκογόνου στους μυς.

Το γλυκογόνο είναι το “καύσιμο” συνήθως παράγεται στο σώμα μετά από την κατανάλωση υδατανθράκων, η οποία σου δίνει την ενέργεια.

Μετά την προπόνηση λοιπόν τα επίπεδα γλυκογόνου είναι χαμηλά και χρειάζονται τρόφιμα που θα το αναπληρώσουν.

Κάποια τρόφιμα όμως, όπως αυτά που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λίπος και ραφιναρισμένη ζάχαρη ή πάρα πολλές ίνες, μπορεί να επηρεάσουν την πέψη και να καθυστερήσουν τη διαδικασία ανάκαμψης.

Σύνθετοι υδατάνθρακες και άπαχες πρωτεΐνες είναι ιδανικές μετά την άσκηση καθώς και φυτικές ίνες αλλά όχι πάρα πολλές ώστε να μην έχεις πρόβλημα με την πέψη. Λιπαρές τροφές μπορείς να φας μια με δύο ώρες μετά την άσκηση κατά τη διάρκεια της ημέρας.

 

Δες μυστικά και συμβουλές για ένα όμορφο σώμα εδώ!

 

 

Δες λοιπόν σε ποιες τροφές μετά την άσκηση πρέπει να πεις όχι και γιατί..

Κόκκινο κρέας.

Το κόκκινο κρέας είναι ένα από τα δυσκολότερα τρόφιμα στην πέψη.Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα ζωικά λίπη που μπορούν να φράξουν τις αρτηρίες. Στη θέση της μπριζόλας προτίμησε κοτόπουλο για μετά την άσκηση

6 Απαγορευτικές τροφές μετά την άσκηση ediva.gr

Πλήρες γιαούρτι

Το γιαούρτι γενικά είναι μια από τις ιδανικότερες τροφές μετά την άσκηση. Όχι όμως το πήρες σε λιπαρά. Προτίμησε ένα γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και σκέτο χωρίς μαρμελάδες, ζάχαρη και άλλα τέτοια.

Λευκό ψωμί

Μπορεί το λευκό ψωμί να είναι πλούσιο σε εύπεπτους υδατάνθρακες όμως περιέχει μεγάλη ποσότητα γλουτένης και ζάχαρης. Το καλύτερο είδος ψωμιού μετά της γυμναστική είναι το ολικής αλέσεως.

6 Απαγορευτικές τροφές μετά την άσκηση ediva.gr

Προσοχή στα λαχανικά.

Τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και το γνωρίζουμε. Γνωρίζουμε πως πρέπει να έχουν τον πρώτο ρόλο στη διατροφή μας. ¨οχι όμως μετά τη γυμναστική. Φάε λαχανικά τουλάχιστον μια ώρα αργότερα.

Πίτσα,Σουβλάκια

Δεν νομίζω να θέλει ιδιαίτερη εξήγηση εδώ… Εννοείται πως θα φας και πίτσα και σουβλάκια όσο και αν γυμνάζεσαι… Όχι όμως αμέσως μετά τη γυμναστική. Άφησε να περάσουν τουλάχιστον δύο ώρες πριν βάλεις τόσο πολλά κορεσμένα λιπαρά στον οργανισμό σου.

6 Απαγορευτικές τροφές μετά την άσκηση ediva.gr

Σοκολάτα

Εντάξει εννοείται πως απαγορεύεται η σοκολάτα γάλακτος. Αν θέλεις πραγματικά να φας σοκολάτα προτίμησε τη μαύρη με υψηλή περιεκτικότητα σε κακάο

Leave a reply

Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites