7 Απλές ασκήσεις γυμναστικής για εγκύους! | ediva.gr

7 Απλές ασκήσεις γυμναστικής για εγκύους!

Είσαι έγκυος και θέλεις να συνεχίσεις να γυμνάζεσαι, για να είσαι σε φόρμα και δεν ξέρεις τον τρόπο; Το ediva.gr προτείνει 7 απλές ασκήσεις γυμναστικής για εσένα!

Ο καλύτερος τρόπος για να μην χάσεις την φόρμα σου έπειτα από μια εγκυμοσύνη, είναι να προσέχεις και να γυμνάζεσαι κατά την διάρκεια της.

Όσο και αν φαντάζει δύσκολο αυτό, το θέμα είναι να έχεις την θέληση. Ασκήσεις οι οποίες να είναι και ασφαλείς για εσένα και το μωράκι σου υπάρχουν αρκετές, το μόνο που μένει είναι να κάνεις την επιλογή σου και απλά να θέλεις να το κάνεις.

 

Οι καλύτερες ασκήσεις γυμναστικής για εγκύους

Η γυμναστική κατά την διάρκεια μιας εγκυμοσύνης βοηθάει και στο να είναι πιο εύκολη η διαδικασία του τοκετού, μιας και μειώνει και το στρες. Οπότε γυμνάσου και για τους δυο σας.

Yoga

askiseis gumnastikis yoga

H προγεννητική γιόγκα είναι ένας ιδανικός τρόπος για να διατηρήσεις την φόρμα σου κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σου.

Το αποτέλεσμα της είναι εξαιρετικό, καθώς σε βοηθάει να κρατήσεις την  ευλυγισία σου και να δυναμώσεις τους μύες σου. Επίσης, βελτιώνει την ισορροπία αλλά και την κυκλοφορία του αίματος σου.

Κολύμπι

askiseis gumnastikis kolumpi

Το κολύμπι όπως όλοι μας γνωρίζουμε είναι ο πιο ασφαλής τρόπος εκγύμνασης και ανακουφίζει την έγκυο από διάφορους πόνους, όπως στην πλάτη και τα πόδια. Όχι μόνο μπορείς να απολαύσεις την ξεκούραση σου, αλλά αυξάνεις και την κυκλοφορία του αίματος.

Βαράκια

askiseis gumnastikis vari

Φυσικά και όταν μιλάμε για βαράκια, σε καμία περίπτωση δεν εννοούμε βαριά γυμναστική. Κάθε άλλο, η γυμναστική με βαράκια πρέπει να είναι ελαφριάς μορφής.

Αυτό το είδος άσκησης θα σε βοηθήσει και μετά την γέννα που θα κρατάς συνέχεια το μωρό σου αγκαλιά.

Μπάλα γυμναστικής

askiseis gumnastikis mpala

Η μπάλα γυμναστικής χρησιμοποιείται κυρίως ως βοήθημα για να χαλαρώσεις, να νιώσεις άνεση και φυσική ανακούφιση. Επίσης, ενισχύει τους μύες του κορμιού.

Jogging

askiseis gumnastikis

Ειδικά για όσες δεν είναι συνηθισμένες να κάνουν jogging δεν χρειάζεται ο ρυθμός τους να είναι γρήγορος.  Το jogging σου δίνει την ψυχική και σωματική τόνωση που χρειάζεσαι, μια δύσκολη ημέρα, καθώς βρίσκεσαι στη φύση.

Ποδήλατο

askiseis gumnastikis

Το ποδήλατο βέβαια μπορείς να το χρησιμοποιείς τους πρώτους μήνες της εγκυμοσύνης, καθώς μετά δεν θα έχεις την ίδια ισορροπία και θα είναι πιο επικίνδυνο αν πέσεις. Όμως ειδικά για αρχή είναι πολύ ευχάριστο και ξεκούραστο, μιας και απολαμβάνεις την βόλτα σου.

Περπάτημα

askiseis gumnastikis

Για το τέλος κρατήσαμε το πιο απλό και συνηθισμένο. Το περπάτημα είναι πολύ πιο εύκολο και ξεκούραστο σε σχέση με το jogging. Βοηθάει στην απώλεια βάρους, καθώς επίσης και στην καλύτερη ποιότητα ύπνου.

Εσύ ποιόν τρόπο θα διαλέξεις από όλους;

Leave a reply

Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites