5 Ασκήσεις για γυμνασμένα μπράτσα στο σπίτι! | ediva.gr

5 Ασκήσεις για γυμνασμένα μπράτσα στο σπίτι!

Η άνοιξη έφτασε και με την σειρά τους έρχονται και τα κοντομάνικα και τα αμάνικα. Σκέφτεσαι ότι είναι καιρός όσο προλαβαίνεις να γυμνάσεις τα μπρατσάκια που τόσο παραμέλησες τον χειμώνα, για να δείχνουν σφριγηλά και γυμνασμένα μέσα από το κοντομάνικο.

Για αυτό, λοιπόν, παρακάτω θα βρεις 5 απλές ασκήσεις για γυμνασμένα μπράτσα που μπορείς να τις κάνεις στο σπίτι . Όπως σε κάθε άσκηση,έτσι και εδώ φρόντισε να κάνεις μια μικρή προθέρμανση πρώτα. Τέλος θα χρειαστείς ένα ζευγάρι μικρά βάρη. Δες επίσης 8 απλές ασκήσεις γυμναστικής για το σπίτι (και όχι μόνο)!

 

5 Ασκήσεις με βάρη για γυνασμένα μπράτσα στο σπίτι!

 

Επικύψεις με βαράκια

epikipseis me vari gia eksimnasi xeriwn

Ρίξε το σώμα σου μπροστά σαν να κάνεις επίκυψη, με τα γόντα ελαφρώς λυγισμένα και τη λεκάνη προς τα πίσω. Πιάσε τα βαράκια και έπειτα λύγισε τους αγκώνες και σήκωσε τα βάρη μέχρι οι ώμοι να έρθουν σε ευθεία. Θυμίσου να κρατάς τη στάση του σώματος σου- δηλαδή ο κορμός ίσιος! Κάνε 12 επαναλήψεις!

Άλλαξε το βαράκι χέρι

enallagi varous apo to ena xeri sto allo yoga mat

Ξεκίνα από τη θέση (Α) όπου είσαι ξαπλωμένη με τα γόνατα λυγισμένα και με τα δυο χέρια κρατάς το βαράκι. Με το ένα χέρι κράτα το και άπλωσε τα χέρια σου προς τα έξω, όπως δείχνει η θέση (Β). Επέστρεψε στη θέση (Α) και άλλαξε χέρι. Για το κάθε μπράτσο κάνε 12 επαναλήψεις!

Κυκλικές κινήσεις

askiseis gia endinamwsi mpratswn kikliki kinisi me vari

Άπλωσε τα χέρια σου σε πλήρη έκταση κρατώντας από ένα βάρος στο κάθε χέρι. Ξεκίνα να κάνεις κυκλικές κινήσεις προς τα εμπρός. Κάνε 12 επαναλέιψεις και εδώ. Μπορεί να φαίνεται απλή και εύκολή αλλά τα μπράτσα σου θα νιώσουν ένα καλό κάψιμο.

Έκταση πάνω από το κεφάλι

ektasi panw apo to kefali me varos gia ginasmena mpratsa

Σήκωσε τα χέρια σου πάνω από το κεφάλι, κρατώντας παράληλα το βαράκι. Λύγισε τους αγκώνες και ρίξε τα χέρια προς τα πίσω- όπως βλέπεις στην εικόνα. Κάνε 12 επαναλήψεις. Αν σου φαίνεται πολύ εύκολη τότε κράτα από ένα βαράκι στο κάθε χέρι και επανάλαβε την ίδια διαδικασία.

Δες επίσης: 8+1 tips για να ξεκινήσουμε γυμναστική αύριο!

Εκγύμναση δικεφάλου

askisi gia ekgimnasi dikefalou mi me voitheia varous

Για την τελευταία άσκηση γονάτισε σαν να κάνει πρόταση γάμου. Αν έχεις το δεξί γόνατο λυγισμένο, πιάσε το βάρος με το αριστέρο. Ξεκίνα να γυμνάζεις τον δικέφαλο φέρνοντας το βάρος προς τα πάνω. Κάνε 12 επαναλήψεις και μετά άλλαξε χέρι και πόδι και επανάλαβε τη διαδικασία.

Και επείδη δε θέλουμε μόνο γυμνασμένα μπράτσα, δες και 5 ασκήσεις για σφηχτούς μηρούς στο σπίτι για να είσαι πλήρως προετοιμασμένη!

Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites