Οι καλύτερες ασκήσεις για τον κάθε τύπο σώματος!

by ediva
ginekios somatotipos ediva.gr

Αν θέλεις να δεις εμφανή αποτελέσματα στο σώμα σου μέσω της γυμναστικής, δεν αρκεί μόνο η προσπάθεια. Θα πρέπει να επιλέξεις και τις κατάλληλες ασκήσεις για τον κάθε τύπο σώματος!

Υπάρχουν τέσσερις βασικοί σωματότυποι, κατά τους οποίος ο καθένας έχει διαφορετικό σημείο το οποίο απαιτεί μεγαλύτερη προσπάθεια, λόγω συσσώρευσης λίπους.

Για όλα τα προβλήματα όμως υπάρχει και μια λύση και γι’ αυτό είναι εδώ το ediva.gr για να σου προτείνει τις ιδανικότερες ασκήσεις!

 

Δες επίσης: Δίαιτα: 5 Συμβουλές για να τα καταφέρεις αυτή τη φορά!

 

4 Τύποι σώματος και ποιες είναι οι ιδανικές ασκήσεις για τον καθένα

 

Σωματότυπος αχλάδι

somatotipos axladi

Το χαρακτηριστικό που έχει ο συγκεκριμένος σωματότυπος είναι ότι τα περιττά κιλά βρίσκονται κυρίως στην περιοχή της περιφέρειας, δηλαδή στην κοιλιά και τους γοφούς.

Αντιθέτως, το στήθος και οι ώμοι συγκριτικά με την περιφέρεια είναι πολύ πιο μαζεμένα.

Οι ιδανικές ασκήσεις λοιπόν για το σώμα σου είναι το σχοινάκι, το οποίο θα ανεβάσεις τους παλμούς της καρδιάς σου, τα push ups τα οποία θα δυναμώσουν τα χέρια σου και θα αποκτήσεις όγκο και στο πάνω μέρος του σώματος, αλλά και το περπάτημα χωρίς να υπάρχει κλίση.

 

Σωματότυπος μήλο

somatotipos milo

Ο σωματότυπος μήλο για τις γυναίκες είναι  όταν τα περιττά κιλά βρίσκονται στο στήθος και την κοιλιά, ενώ τα πόδια σου είναι πολύ λεπτά και τα οπίσθια σου σχεδόν εξαφανισμένα.

Το τρέξιμο για 30 με 40 λεπτά σε συνδυασμό με τα squats με βάρη μπορούν να σε βοηθήσουν να δυναμώσεις το σώμα σου από την μέση και κάτω. Επίσης, οι ασκήσεις για τα χέρια με λίγα κιλά και πολλές επαναλήψεις θα σφίξουν τα χέρια και θα δυναμώσουν τους ώμους σου, χωρίς να τα κάνουν να φαίνονται μεγαλύτερα.

Επιπλέον, η αερόβια γυμναστική μπορεί να σε βοηθήσει πολύ. Επέλεξε το σχοινάκι, το στατικό ποδήλατο ή ακόμη και το γρήγορο περπάτημα με κλίση.

 

Ορθογώνιος σωματότυπος

orthogonios somatotipos ediva.gr

Ο συγκεκριμένος τύπος σώματος εναλλακτικά ονομάζεται και αθλητικός, μιας και ώμοι και γοφοί έχουν το ίδιο πλάτος, συνδυασμένο με αδύνατα πόδια και χωρίς να ξεχωρίζει και πολύ η μέση.

Εδώ τώρα οι πιο αποτελεσματικές ασκήσεις γυμναστικής είναι το τρέξιμο για περίπου 30 λεπτά, τα sit ups τα οποία δυναμώνουν τους μυς, το στατικό ποδήλατο, αλλά και το ελλειπτικό.

 

Σωματότυπος κλεψύδρα

somatotipos klepsidra

[adrotate banner=”18″]

Αυτός ο τύπος είναι αυτός που έχουν οι χυμώδεις γυναίκες, όπου το στήθος και οι γλουτοί είναι με καμπύλες ενώ η μέση είναι αρκετά στενή.

Και εδώ από τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις είναι το σχοινάκι και το στατικό ποδήλατο για περίπου 30 λεπτά, αλλά και το γρήγορο περπάτημα χωρίς κλίση.

Εσύ ποιον σωματότυπο από αυτούς τους τέσσερις έχεις και ποιες ασκήσεις που έχεις δοκιμάσει νομίζεις ότι είναι οι ιδανικές για το σώμα σου;

>> Δες όλα τα άρθρα από το Σώμα – Fitness!

Related Posts