8 Λόγοι που το Pilates Reformer είναι η τέλεια άσκηση! | ediva.gr

8 Λόγοι που το Pilates Reformer είναι η τέλεια άσκηση!

Το Pilates Reformer ή αλλιώς το κρεβάτι pilates είναι η μέθοδος που τα τελευταία χρόνια αποκτά όλο και περισσότερους οπαδούς και των δύο φύλων και όλων των ηλικιών. Και μπορεί να απορείς ακούγοντας τη λέξη κρεβάτι ή να θεωρείς ότι πρόκειται για κάτι απλό. Ωστόσο, στην πραγματικότητα η άσκηση χρησιμοποιώντας το κρεβάτι pilates αποτελεί έναν απαιτητικό και άκρως αποτελεσματικό τρόπο εκγύμνασης. Αν ενδιαφέρεσαι κι εσύ να ξεκινήσεις κάποιο είδος άθλησης αλλά δεν ξέρεις τι να διαλέξεις, δες πρώτα τους 8 λόγους για τους οποίους το pilates reformer είναι η τέλεια άσκηση!

8 Λόγοι για να επιλέξεις το Pilates Reformer!

1. Γυμνάζει όλο το σώμα

γυναίκες κάνουν σανίδα πάνω στο κρεβάτι

Σε αντίθεση με άλλα είδη γυμναστικής που επικεντρώνονται σε συγκεκριμένα σημεία του σώματος, το pilates reformer γυμνάζει εξίσου όλο το σώμα. Ενώ το απλό pilates είναι τέλειο για να γυμνάσεις τον κορμό σου, το κρεβάτι έχει τα ίδια αποτελέσματα στον κορμό, γυμνάζοντας όμως ταυτόχρονα και τις υπόλοιπες μυϊκές ομάδες. Πόδια, χέρια, πλάτη, κοιλιά, όλα τα σημεία του σώματος συμμετέχουν στις ασκήσεις! Θα το καταλάβεις για τα καλά την επόμενη μέρα της άθλησης!

Δες επίσης: 6 Τέλειες ασκήσεις γυμναστικής για το λίπος γύρω από την κοιλιά

2. Αυξάνει τη μυϊκή δύναμη

γυναίκες κρεβάτι pilates reformer τέλεια άσκηση

Τα ελατήρια της κατασκευής προσφέρουν συνεχώς αντίσταση καθώς εκτελείς τις κινήσεις, με αποτέλεσμα να δυναμώνουν οι μύες και να τονώνεται το σώμα. Τα ελατήρια αυτά μπορεί να προσαρμοστούν στις ανάγκες σου, δηλαδή υπάρχουν διαβαθμίσεις, από πιο χαλαρά ως πιο σκληρά. Έτσι, μπορείς να αντιλαμβάνεσαι την πρόοδο με την πάροδο του καιρού και να θέτεις νέους, πιο υψηλούς στόχους.

3. Είναι η ιδανική μέθοδος για σωστή στάση σώματος

κοπέλα κάνει σανίδα pilates κρεβάτι

Η εκγύμναση του κορμού κατά το μάθημα στο κρεβάτι pilates δε βοηθά μόνο στο να σχηματίσεις τους τέλειους κοιλιακούς αλλά και στο να βελτιώσεις τη στάση του σώματός σου, που τείνει να επιδεινώνεται από την καθιστική ζωή που κάνουμε. Οι ασκήσεις στο κρεβάτι θα δυναμώσουν τους μύες της πλάτης και θα βοηθήσουν στην ευθυγράμμιση της σπονδυλικής στήλης. Έτσι, θα ξεφορτωθείς αυτή την ελαφριά καμπούρα που μπορεί να σε ταλαιπωρεί και θα δείχνεις ψηλότερη.

4. Σε βοηθά να χαλαρώσεις

γυναίκα κάνει διάταση κρεβάτι pilates

Όπως και στο απλό pilates, έτσι και στο reformer  θα πρέπει να είσαι συγκεντρωμένη στην αναπνοή σου για να βγει σωστά η κίνηση. Έτσι, μαθαίνεις να αναπνέεις σωστά, πράγμα που είναι πολύ σημαντικό και έξω από την αίθουσα. Είναι γνωστό ότι οι σωστές αναπνοές μας βοηθούν να αντιμετωπίσουμε αγχωτικές καταστάσεις και να χαλαρώσουμε, αδειάζοντας το μυαλό μας.

15 Τρόποι για να αντιμετωπίσεις αγχωτικές καταστάσεις!

5. Μειώνει το σωματικό λίπος

κοπέλες κάνουν πλάγια κάμψη πάνω στο κρεβάτι pilates

Με την άσκηση στο reformer ενισχύεται ο μεταβολισμός, δηλαδή η ικανότητα του οργανισμού να καίει θερμίδες. Η αυξημένη μυϊκή μάζα αυξάνει τον αριθμό των θερμίδων που καίγονται. Έτσι, όταν οι θερμίδες που καίγονται είναι περισσότερες από αυτές που έχουν καταναλωθεί καίγεται το σωματικό λίπος.

6. Έχει θεαματικά αποτελέσματα

γυναίκες κάνουν έκταση στο πλάι πάνω στο κρεβάτι pilates reformer τέλεια άσκηση

Ο εμπνευστής της μεθόδου reformer Joseph Pilates υποστηρίζει ότι με 10 μαθήματα στο pilates reformer νιώθεις τη διαφορά στον εαυτό σου, στα 20 τη βλέπουν οι άλλοι επάνω σου και στα 30 το σώμα σου έχει μεταμορφωθεί! Και πράγματι αυτό δεν είναι υπερβολή αφού όσοι ακολουθούν τακτικά τη μέθοδο έχουν δει θεαματικές αλλαγές στο σώμα τους!

7. Είναι η ιδανική άσκηση κατά την εγκυμοσύνη

έγκυος κρεβάτι pilates reformer τέλεια άσκηση

Η άσκηση κατά την εγκυμοσύνη είναι καλή ιδέα αλλά πρέπει να βρεις την κατάλληλη μέθοδο. Και δεν υπάρχει καταλληλότερη από το pilates reformer. Αφενός αποτελεί μία ήπια γυμναστική, απόλυτα ασφαλή για μία εγκυμονούσα και αφετέρου σε φέρνει σε επαφή με τις ανάγκες του σώματός σου και βοηθά στον έλεγχό του, πράγμα ιδιαίτερα σημαντικό κατά τον τοκετό. Σε κάθε περίπτωση όμως πρέπει πρώτα να συμβουλευτείς το γιατρό που σε παρακολουθεί.

Εγκυμοσύνη: Πώς μπορούμε να γυμνάσουμε το σώμα μας!

8. Συμβάλλει στην πρόληψη των τραυματισμών

pilates reformer κρεβάτι γυμνάστρια προσέχει τραυματισμούς

Το pilates reformer είναι η ιδανική μέθοδος εκγύμνασης για την πρόληψη και την αποκατάσταση των τραυματισμών. Κατά την άθληση στο κρεβάτι, οι κινήσεις είναι ήπιες και συστηματικές, ενώ απουσιάζουν οι απότομες και γρήγορες κινήσεις κατά τις οποίες ο αθλούμενος μπορεί να χάσει τον έλεγχο και να τραυματιστεί. Επιπλέον, το γεγονός ότι τα τμήματα είναι ολιγομελή και υπάρχει πάντα επιτήρηση από ειδικό γυμναστή και εξατομικευμένο πρόγραμμα μειώνει ακόμα περισσότερο την πιθανότητα τραυματισμού.

Η μέθοδος pilates reformer λοιπόν ήρθε για να μείνει αφού έχει πολλά και πολύ σημαντικά οφέλη για το σώμα και το πνεύμα σου! Τώρα λοιπόν που ξέρεις ότι το pilates reformer είναι η τέλεια άσκηση, ποιος ο λόγος να επιλέξεις κάποια άλλο είδος γυμναστικής;

Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites