5 Στάσεις ύπνου για τον πόνο στη μέση! | ediva.gr

5 Στάσεις ύπνου για τον πόνο στη μέση!

Ένας πόνος στη μέση μπορεί να σου χαλάσει την βραδινή ξεκούραση σου και να κάνεις τον πόνο ακόμη χειρότερο, ενώ χαλάει σίγουρα και η επόμενη μέρα σου. Γι αυτό εάν αισθάνεσαι πόνο στην μέση σου πρέπει να ξαπλώσεις σε συγκεκριμένες στάσεις.

Η καλύτερη λύση σε αυτήν την περίπτωση είναι να ξαπλώσεις ανάσκελα. Αυτή η στάση όμως δεν τους βολεύει όλους. Ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές για να σταματήσεις να πονάς όταν θέλεις να ξαπλώσεις αλλά και να μην δημιουργείς πρόβλημα στην σπονδυλική σου στήλη.

Οι καλύτερες στάσεις ύπνου για να μην πονάς

 

1. Κοιμήσου ανάσκελα με κάποιο μαξιλάρι

στάση ύπνου για να μην νιώθεις πόνο στη μέση

Το να ξαπλώσεις ανάσκελα είναι πολλές φορές η καλύτερη λύση για την πλάτη σου. Η στάση αυτή μοιράζει το σωματικό βάρος σε όλο το σώμα και μειώνει την πίεση στη περιοχή της μέσης. Ταυτόχρονα, το κεφάλι, ο λαιμός και η σπονδυλική στήλη βρίσκονται σε απόλυτη ευθεία.

Στην περίπτωση αυτή μπορείς να προσθέσεις ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα δύο σου πόδια για να έχεις επιπλέον στήριξη και να βοηθήσεις στην φυσική διατήρηση της σπονδυλικής στήλης.

Για να κοιμηθείς σε αυτήν την στάση ξάπλωσε κοιτώντας το ταβάνι αποφεύγοντας να γυρνάς το κεφάλι σου δεξιά και αριστερά. Βάλε ένα μαξιλάρι στο κεφάλι και ένα μικρότερο μαξιλάρι στο πίσω μέρος των γονάτων.

Δες επίσης 7 tips για να βελτιώσεις τη στάση του σώματος σου!

2. Κοιμήσου στο πλάι με μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια

μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια για να μην νιώθεις πόνο στη μέση

Παρόλο που το να ξαπλώνεις στο πλάι είναι μία διάσημη και άνετη θέση ύπνου, μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα στην σπονδυλική στήλη με αποτέλεσμα να πονάς στη μέση.

Το να βελτιώσεις αυτήν την στάση ύπνου είναι εύκολο. Όποιος κοιμάται σε αυτήν την στάση μπορεί να βάλει ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια του στο σημείο του γόνατος. Αυτό θα βοηθήσει το ανώτερο σημείο του ποδιού και θα επαναφέρει την φυσική ευθεία της σπονδυλικής στήλης με τo ισχίο και την λεκάνη.

Ξάπλωσε στο κρεβάτι επιλέγοντας την πλευρά που σε βολεύει περισσότερο. Πάρε ένα μαξιλάρι για το κεφάλι και τον λαιμό και ένα ακόμη μαξιλάρι για να βάλεις ανάμεσα στα πόδια σου. Μπορείς επίσης να πάρεις και ένα μεγαλύτερο μαξιλάρι αγκαλιά μπροστά στο στήθος και το στομάχι για να σε βοηθήσει να κοιμηθείς.

3. Κοιμήσου σε εμβρυακή στάση

ύπνος σε εμβρυακή στάση για να μην πονάς

Οι άνθρωποι που έχουν δισκοκήλη συνήθως υιοθετούν μία εμβρυακή στάση στον ύπνο τους για να ανακουφιστούν από τον πόνο. Αυτό συμβαίνει γιατί το να ξαπλώσεις στο πλάι με τα γόνατα ψηλά, σχεδόν κοντά στο στήθος μειώνει την κυρτότητα της μέσης και βοηθάει στο να ανοίξουν οι αρθρώσεις.

Για να υιοθετήσεις αυτήν την στάση ξάπλωσε στο κρεβάτι και διάλεξε την πλευρά που θέλεις, τοποθετώντας ένα μαξιλάρι για την στήριξη του κεφαλιού και του λαιμού. Με ήρεμες κινήσεις δίπλωσε τα γόνατα σου προς το μέρος του στέρνου μέχρι η πλάτη σου να είναι σε ευθεία.

4. Μπρούμυτος ύπνος με μαξιλάρι στην κοιλιά

μαξιλάρι στο στομάχι για να μην νιώθεις πόνο στη μέση

Το να κοιμάσαι μπρούμυτα, σύμφωνα με τους ειδικούς είναι από τις χειρότερες στάσεις για το σώμα σου. Παρόλ αυτά εάν δεν μπορείς να αλλάξεις τον τρόπο που κοιμάσαι τότε μπορείς πολύ απλά να βάλεις ένα ψιλό μαξιλάρι στην περιοχή της κοιλιάς.

Αυτή η στάση ύπνου είναι ιδανική για άτομα που υποφέρουν από δισκοκήλη ή από εκφυλιστική νόσο. Ξάπλωσε στο κρεβάτι μπρούμυτα και τοποθέτησε ένα μαξιλάρι κάτω από την κοιλιά ώστε να σηκωθεί ελαφρώς το ισχίο. Στο κεφάλι διάλεξε ένα ίσιο μαξιλάρι ή κοιμήσου χωρίς μαξιλάρι.

Δες επίσης 5 ασκήσεις πλάτης για όσους κάθονται πολλές ώρες!

5. Κοιμήσου μπρούμυτα με το κεφάλι να κοιτάει προς τα κάτω

μαξιλάρι με τρύπα στη μέση

Άλλος ένας λόγος που το να κοιμάσαι μπρούμυτα μπορεί να σου προκαλέσει προβλήματα στο σώμα σου είναι ότι σε αυτήν την στάση το κεφάλι είναι στραμμένο προς μία πλευρά. Αυτό δημιουργεί πρόβλημα στην σπονδυλική στήλη και περισσότερο άγχος στο λαιμό, τους ώμους και την πλάτη.

Για να το αποφύγεις αυτό βάλε το κεφάλι σου κατά μέσα. Πάρε ένα μικρό μαξιλάρι ή μία πετσέτα, τύλιξε τα σε κύκλο και βάλτο πάνω στο κανονικό μαξιλάρι ύπνου. Έτσι, θα αφήσεις ανοιχτό τον χώρο για να μπορείς να αναπνέεις.

Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites