5 Tips για να μην πάρεις κιλά στις καλοκαιρινές διακοπές! | ediva.gr
 

5 Tips για να μην πάρεις κιλά στις καλοκαιρινές διακοπές!

Οι διακοπές είναι περίοδος χαλάρωσης και ανάπαυλας. Επειδή όμως χαλαρώνουμε και βγαίνουμε από τη ρουτίνα μας συχνά παίρνουμε κιλά, τα οποία μετά καταβάλουμε αγώνα για να τα χάσουμε. Και όντως, οι διακοπές είναι μια επίφοβη περίοδος για τη σιλουέτα σου αλλά είναι εφικτό να μην πάρεις κιλά αυτό το διάστημα.

Οι διακοπές λοιπόν δε χρειάζεται απαραίτητα να είναι συνδεδεμένες με αύξηση βάρους. Ακολούθησε απλά 5 tips για να μην πάρεις κιλά στις καλοκαιρινές διακοπές και σπάσε τη συνήθεια!

5 Πράγματα που θα σε βοηθήσουν να μην πάρεις κιλά στις διακοπές!

 

1. Κολύμπησε

γυναίκα κολυμπάει θάλασσα κιλά διακοπές

Το κολύμπι είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους άθλησης, αφού πετυχαίνεις καύση πολλών θερμίδων και μυϊκή ενδυνάμωση. Και φυσικά είναι διασκεδαστικό και λιγότερο κουραστικό από πολλά άλλα είδη γυμναστικής. Τι καλύτερο λοιπόν από το να κολυμπάς στις διακοπές σου ενώ έξω η θερμοκρασία χτυπάει κόκκινο; Έτσι, θα κάψεις πολλές θερμίδες χωρίς καν να το καταλάβεις.

Δες επίσης: 6 Απολαυστικά tips για αδυνάτισμα στις διακοπές!

2. Κατανάλωσε έξυπνα snacks

μπάρες δημητριακών

Ένα από τα μελανά σημεία στη διατροφή μας κατά τις διακοπές είναι τα snacks που επιλέγουμε, τα οποία είναι συνήθως πλούσια σε ζάχαρη, συντηρητικά και θερμίδες. Αν δώσεις λίγη περισσότερη προσοχή όμως μπορείς να βρεις υγιεινά και εύκολα snacks που θα σε χορτάσουν προσωρινά μέχρι το κύριο γεύμα σου. Λίγα φρούτα, ξηροί καρποί, μπάρες δημητριακών αποτελούν πολύ πιο υγιεινές λύσεις από τα συσκευασμένα μπισκότα που συνήθως παίρνουμε μαζί μας στην παραλία. Με τον τρόπο αυτό θα εξοικονομήσεις θερμίδες και θα νιώθεις πιο χορτάτη.

Δες επίσης: 5 Νόστιμα και υγιεινά σνακ για την παραλία!

3. Πιες πολύ νερό

γυναίκα πίνει νερό

Η ενυδάτωση ειδικά το καλοκαίρι είναι πολύ σημαντική. Η έκθεση στον ήλιο και οι συνεχείς δραστηριότητες σίγουρα αφυδατώνουν, πράγμα που δημιουργεί την αίσθηση κόπωσης αλλά και πείνας. Φρόντισε λοιπόν να πίνεις πολύ νερό και να αποφεύγεις άλλα ροφήματα, όπως οι συσκευασμένοι χυμοί και το τσάι με ζάχαρη που σίγουρα έχουν θερμίδες.

Δες επίσης: 5 Φυσικοί χυμοί για ενυδάτωση και ενέργεια για το καλοκαίρι!

4. Προσοχή στο ποτό

ροζ κοκτέιλ ποτήρι

Το ποτό είναι μια κοινή παγίδα κατά τις διακοπές. Σίγουρα όλοι μας θέλουμε να απολαύσουμε ένα κοκτέιλ τα βράδια των διακοπών αλλά φρόντισε να μην ξεφεύγεις πολύ. Εξάλλου, ένα μέσο κοκτέιλ προσδίδει περίπου 200 θερμίδες, πράγμα διόλου αμελητέο ειδικά αν προστεθούν περισσότερα! Ναι λοιπόν, απόλαυσε το ποτό στις διακοπές αλλά πάντα με μέτρο και προσοχή.

Δες επίσης: 5 Καλοκαιρινά κοκτέιλ με λίγες θερμίδες, ιδανικά για δίαιτα!

5. Πες ναι στα sport παραλίας

γυναίκα παίζει beach βόλει κιλά διακοπές

Εκτός από το κολύμπι, υπάρχουν πολλές άλλες δραστηριότητες που μπορείς να κάνεις στην παραλία και να κάψεις αρκετές θερμίδες. Το beach βόλεϊ για παράδειγμα είναι μια αγαπημένη δραστηριότητα κατά την οποία κάνεις πολλές καύσεις. Αντίστοιχα, οι ρακέτες είναι επίσης πολύ διασκεδαστικές και σε βοηθάν να περάσεις όμορφα το χρόνο σου ενώ κάνεις κάτι καλό για το σώμα σου. Μείωσε λοιπόν το χρόνο που ξαπλώνεις στην ξαπλώστρα σου και δραστηριοποιήσου!

Μοίρασε την αγάπη σου εαν βρήκες το άρθρο ενδιαφέρον πατώντας στη καρδούλα.

Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites