4 Τροφές που θα σε βοηθήσουν με τις αλλεργίες!

by Theodora K.
αλλεργίες

Οι αλλεργίες είναι κάτι που βασανίζει τους περισσότερους ανθρώπους και είναι πραγματικά πολύ κουραστικές. Από όσο γνωρίζουμε, δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που μπορείς να κάνεις για να τις καταπολεμήσεις, παρά μόνο υπομονή. Αυτό που μπορείς να κάνεις, όμως, είναι να προσπαθήσεις κάπως να τις μετριάσεις. Και πώς, όμως, θα το κάνεις αυτό; Θα το πετύχεις, εάν δυναμώσεις το ανοσοποιητικό σου, με τη διατροφή σου, Για αυτό, λοιπόν, ανακάλυψε παρακάτω 4 τροφές που θα σε βοηθήσουν με τις αλλεργίες σου!

Με ποιες τροφές θα αντιμετωπίσεις τις αλλεργίες σου;

 

1. Κουρκουμάς

κουρκουμάς για αλλεργίες

Μπορεί να το έχεις ακούσει ήδη, ότι ο κουρκουμάς έχει πολλά οφέλη. Ένα από αυτά είναι ότι μπορεί να βοηθήσει με τις αλλεργίες. Εκτός από τη νοστιμιά που δίνει στα φαγητά, περιέχει και κουρκουμίνη. Αυτή η ουσία είναι ικανή να σε ανακουφίσει από το μπούκωμα, άρα και το φτέρνισμα. Για αυτό, μπορείς να προσθέσεις λίγο κουρκουμά στα φαγητά σου και ίσως να σε βοηθήσει.

Δες επίσης: 10 Συμβουλές καθαριότητας για άτομα με αλλεργίες

2. Φράουλες

φράουλες

Οι φράουλες είναι από τα πιο νόστιμα φρούτα, που κανείς μας δεν μπορεί να πει όχι. Ωστόσο, ήξερες ότι βοηθάει στην πρόληψη αλλεργιών; Αυτό συμβαίνει λόγω της βιταμίνης C, που έχουν οι φράουλες. Η βιταμίνη C σταματάει τα κύτταρα να απελευθερώσουν τις λεγόμενες ισταμίνες, οι οποίες προκαλούν τις αλλεργίες. Έτσι, οι φράουλες μπορούν να σε ανακουφίσουν από τη ρινική συμφόρηση.

Δες επίσης: 5 Εύκολες τροφές για υπέροχο και λαμπερό δέρμα

3. Πράσινο τσάι

πράσινο τσάι

Γενικά το πράσινο τσάι κάνει πολύ καλό στον οργανισμό μας. Αν και το πράσινο τσάι είναι παγκοσμίως γνωστό για την διαιτητικές του ικανότητες, έχει και άλλα οφέλη. Δυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα, με αποτέλεσμα να μην υποκύπτει ο οργανισμός σου στις αλλεργίες.

Δες επίσης: 5 Tips διατροφής που θα κάνουν τα μαλλιά να μακρύνουν!

4. Ωμέγα 3

ωμέγα 3 λιπαρά

Δες επίσης: 5 Σούπερ τροφές που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό σου!

Τα ωμέγα 3 λιπαρά τα βρίσκουμε κυρίως στο σολομό ή τον λιναρόσπορο. Εκτός από το ότι κάνουν καλό στην υγεία μας και στη σωστή λειτουργία του οργανισμού μας, έχουν και αντιφλεγμονώδη ιδιότητα. Έτσι, τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε ωμέγα 3, μπορούν να σε βοηθήσουν με τις αλλεργίες.

Related Posts