Οι περισσότερες γυναίκες έχουμε μία συνεχόμενη μάχη με τα κιλά μας. Πολλά συστήματα διατροφής λένε να μετράμε τις θερμίδες όμως δεν είναι όλες οι θερμίδες ίδιες για τον οργανισμό μας. Διαφορετικά φαγητά πάνε σε διαφορετικούς μεταβολικούς δρόμους στο σώμα. Έτσι υπάρχουν τροφές για αδυνάτισμα που πραγματικά παίζουν ρόλο στο χάσιμο κιλών.

Οι τροφές αυτές έχουν πολλά αποτελέσματα στο σώμα. Ρυθμίζουν την πείνα, τις ορμόνες και τον αριθμό θερμίδων που καίμε. Οι επιστήμονες υποστηρίζουν εδώ και δεκαετίες τις συγκεκριμένες τροφές και έτσι δεν πρόκειται για τρόφιμα που είναι στην μόδα για λίγο καιρό.

Οι πιο αποτελεσματικές τροφές για αδυνάτισμα

 

Τα αυγά

ayga xasimo kilwn

Μία από τις καλύτερες επιλογές για χάσιμο κιλών είναι τα αυγά. Ρυθμίζουν την πείνα και περιέχουν πρωτεΐνη και χαμηλά λιπαρά. Επίσης τα ασπράδια αυγών χρησιμοποιούνται σε πολλές διαιτητικές συνταγές που μπορείς να αναζητήσεις. Δες επίσης Οι 5 χειρότερες τροφές για πρωινό που μπορεί να επιλέγεις!

Τα πράσινα λαχανικά

prasina laxanika salata

Τα πράσινα λαχανικά έχουν ελάχιστες θερμίδες και πολλές φυτικές ίνες, και αυτό τα κάνει ιδανικά για δίαιτα. Μάλιστα μία συνοδευτική σαλάτα με κάθε γεύμα θα προκαλέσει αίσθημα κορεσμού χωρίς επιπλέον θερμίδες.

Ο σολομός

solomos gia diaita

Ένα γεύμα με σολομό βοηθά πολύ τις λειτουργίες του θυρεοειδή και είναι πολύ σημαντικό για έναν καλό μεταβολισμό. Είναι πλούσιος σε ωμέγα-3 και πρωτεΐνη και έχει λίγες θερμίδες. Δες επίσης 4 Τροφές που καίνε το λίπος της κοιλιάς!

Το μπρόκολο

brokolo gia adynatisma

Το μπρόκολο είναι βόμβα υγείας, έχει χαμηλές θερμίδες και πολλές φυτικές ίνες. Επίσης περιέχει πρωτεΐνη. Είναι σίγουρα στις τροφές για αδυνάτισμα που πρέπει να περιέχει η διατροφή σου.

Το στήθος κοτόπουλου

stithos kotopoulo

Μία τροφή εξαιρετική για το αδυνάτισμα είναι το κρέας και μάλιστα το άπαχο κρέας όπως είναι το στήθος κοτόπουλου. Είναι υπερτροφή για την λήψη πρωτεΐνης και είναι εύκολο να μαγειρευτεί. Επιπλέον μπορεί να μπει στις πράσινες σαλάτες για ένα ολοκληρωμένο γεύμα.

Οι βραστές πατάτες

brastes patates

Η πατάτα είναι ένα παρεξηγημένο λαχανικό. Ναι μεν όταν γίνεται τηγανητή και μάλιστα με κάποιο λάδι εκτός του ελαιόλαδου, είναι κακή για την υγεία, όταν όμως γίνεται βραστή είναι ιδανική για δίαιτα. Μάλιστα αν τις αφήσεις να κρυώσουν μετά το βράσιμο παράγουν μία ουσία όμοια με τις φυτικές ίνες που έρευνες έδειξαν ότι προκαλεί χάσιμο κιλών. Αν φοβάσαι την κλασσική πατάτα μπορείς να δοκιμάσεις την γλυκοπατάτα που είναι επίσης εξαιρετική.

Ο τόνος

tonosalata adynatisma

Ο τόνος είναι ανάμεσα στις τροφές για αδυνάτισμα που πρέπει να βάλεις στην διατροφή σου. Έχει χαμηλά λιπαρά. πρωτεΐνες και είναι η επιλογή των Bodybuilder και των μοντέλων fitness που όλες θαυμάζουμε.

Το τυρί cottage

cottage tyri

Το τυρί αυτό είναι η ιδανική επιλογή για να αντικαταστήσεις κάποιο άλλο τυρί στο διαιτολόγιο σου. Έχει λίγους υδατάνθρακες, ελάχιστες θερμίδες. αρκετή πρωτεΐνη και ελάχιστα λιπαρά. Επίσης περιέχει πολύ ασβέστιο που βοηθάει την καύση λίπους.

Το γιαούρτι

kopela trwei giaourti

Το κλασσικό ελληνικό γιαούρτι με τα προβιοτικά που περιέχει ρυθμίζει τις λειτουργίες του εντέρου. Έτσι βοηθάει την λεπτίνη να λειτουργεί σωστά για την αποφυγή παχυσαρκίας. Είναι σίγουρα ανάμεσα στις τροφές για αδυνάτισμα που πρέπει να τρως.

Τα μήλα

mhla adynatisma

Η πεπτίνη των μήλων είναι η φυτική ίνα που ρυθμίζει την αίσθηση πείνας. Επιπλέον τα μήλα είναι κατά 85% νερό και πολύ χαμηλά σε θερμίδες. Τα μήλα γίνονται εξαιρετικά smoothie αλλά και ένα υγιεινό σνακ για δεκατιανό και απογευματινό. Δες επίσης 6 Υπερτροφές που σε βοηθούν στο να χάνεις κιλά!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ