Η διακόσμηση του σπιτιού μας είναι πολύ σημαντική. Όχι γιατί πρέπει να δείχνει πάντα ευπαρουσίαστο και καλόγουστο ένα σπίτι, αλλά κυρίως γιατί είναι το μέρος στο οποίο περνάμε στιγμές χαλάρωσης μετά από μια δύσκολη μέρα. Πλέον, είτε λόγω έλλειψης χρόνου, είτε λόγω ευκολίας, δεν είμαστε λίγες εκείνες που επιλέγουμε να ψωνίζουμε έπιπλα για το σπίτι online. Βέβαια, όπως σε κάθε διαδικτυακή αγορά πάντα υπάρχει ο κίνδυνος να μην παραλάβεις ακριβώς αυτό που παρήγγειλες.

Πως θα αποφύγεις να πέσεις σε μια τέτοια παγίδα; Ακολούθησε τα παρακάτω 4 tips για να αγοράσεις έπιπλα online και δε θα το μετανιώσεις. Θα βρεις τρόπους που θα σου προσφέρουν μια παραπάνω σιγουριά ότι έχεις κάνει την σωστή κίνηση. Όπως κάθε διαδικτυακή αγορά, θέλει να αφιερώσεις λίγο χρόνο και προσοχή στη λεπτομέρεια για να μην “κλαις” μετά τα λεφτά σου. Δες επίσης: 44 Ιδέες για όμορφες μαύρες κρεβατοκάμαρες!

Πως να αγοράσεις έπιπλα online!

 

Μέτρα και ξαναμέτρα και ξαναμέτρα

monterna minimal krevatokamara

Ο μπαμπάς μου σαν βιοτέχνης πάντα έλεγε ότι για να είσαι σίγουρος ότι το ρούχο θα κοπεί σωστά τότε “μέτρα 9 και κόψε μια”. Και πολύ καλά τα έλεγε μιας και έτσι ήταν ο πιο ασφαλής τρόπος για να αποφύγεις να κάνεις λάθος. Πάρε το μέτρο σου, πάρε και χαρτί και μολύβι και μέτρα προσεκτικά το σημείο ή τον χώρο ή το έπιπλο που θέλεις. Για παράδειγμα αν θέλεις να αλλάξεις κρεβάτι στην κρεβατοκάμαρα σου, μέτρα και το μέγεθος του υπάρχοντος κρεβατιού, αλλά και τον χώρο του δωματίου. Αφού τα μετρήσεις και ξέρεις τι χώρο έχεις, πριν παραγγείλεις κάνε ένα τελευταίο μέτρημα. Γιατί άντε πες το μικρότερο κρεβάτι είναι οκ γιατί χωράει, αλλά το μεγαλύτερο; Μέτρα, μέτρα και ξαναμέτρα!

Δες επίσης: Πως να διακοσμήσεις ένα μικρό φοιτητικό διαμέρισμα!

Τσέκαρε τις κριτικές

lefko gemato fws saloni

Είδες το σαλόνι και τα έπιπλα που σου αρέσουν και είσαι έτοιμη να παραγγείλεις καναπέδες, τραπεζάκι του καφέ, σκαμπό. Πριν πατήσεις το κουμπί για να προστεθούν όλα στο καλάθι της online παραγγελίας σου, στάσου! Κάνε ένα σκρολ προς τα κάτω και μετά την περιγραφή των επίπλων, θα δεις ότι υπάρχουν σχόλια και κριτικές. Αφιέρωσε λίγο χρόνο να διαβάσεις τι έχουν πει αγοραστές για τα προϊόντα που ενδιαφέρεσαι.  Μπορεί να υπάρχει πρόβλημα στην απόδοση των χρωμάτων ή κάποιο έπιπλο να είχε κάποιο πρόβλημα. Διάβασε μια ποικιλία σχολίων και έπειτα κρίνε αν θα πρέπει να συνεχίσεις με την αγορά σου ή όχι.

Tip: Η προσοχή στα σχόλια αφορά και το κατά πόσο ασφαλές είναι ένα site που πιθανώς δεν ήξερες και ανακάλυψες τυχαία.

Δες επίσης: 5 Τρόποι να ανανεώσεις οικονομικά το σαλόνι σου!

Προσπάθησε να δεις πραγματική εικόνα αυτού που θες

ksilini trapezaria, enallages & sindiasmoi chrwmatwn

Ναι αυτό που βλέπουμε στις ιστοσελίδες είναι πολύ καλά προσεγμένο και τοποθετημένο- όπως και η παραπάνω φωτογραφία. Αυτό είναι θέμα σωστού μάρκετινγκ των επιχειρήσεων μιας και έτσι εντυπωσιαζόμαστε. Βέβαια, πολλές φορές θαμπωνόμαστε από την εικόνα που βλέπουμε. Όσο καλοπροαίρετοι και να είμαστε, δεν είναι λίγες οι φορές που τα φαινόμενα απατούν. Αν έχεις τη δυνατότητα να δεις τα έπιπλα που θέλεις από κοντά κάντο.

Θα μου πεις “μα το νόημα ήταν να γλιτώσω αυτόν τον μπελά”. Οκ, αυτό μπορώ να το καταλάβω, οπότε δώσε βάση στα σχόλια. Αν όμως είσαι από τους ανθρώπους που είδαν κάτι σε ένα κατάστημα και το βρήκαν πιο οικονομικά online, κάνε ένα κόπο και πέρασε από το κατάστημα να δεις ακριβώς όπως είναι το έπιπλο που θες. Καλά τα online ψώνια και οι προσφορές, αλλά έχεις το μειονέκτημα ότι δεν το βλέπεις από κοντά.

Δες επίσης: 3 Tips για να αλλάξεις οικονομικά το decor του σπιτιού σου!

Τσέκαρε την πολιτική επιστροφής

kompsi archontiki krevatokamara

Τα έχεις κάνει όλα σωστά. Έχεις μετρήσει ξανά και ξανά, έχεις ελέγξει και τα σχόλια και γενικά έχεις καλυφθεί από όλα τα πιθανά “τρυπάκια”. Τελευταίο βήμα είναι να τσεκάρεις την πολιτική επιστροφής του καταστήματος. Αποδέχονται επιστροφές; Υπάρχει όριο επιστροφών; Επιστρέφονται όλα τα αντικείμενα; Πως πρέπει να επιστραφεί ένα αντικείμενο, εφόσον έχει ανοιχτεί; Υπάρχει δυνατότητα επιστροφής χρημάτων; Δες όλα αυτά και έπειτα είναι στο χέρι σου να διαλέξεις αν θα πάρεις το ρίσκο ή όχι.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ