Καθώς σηκώνομαι νωρίς το πρωί, είμαι οπαδός του να ξεκινάς την ημέρα σου με ένα καλό πρωινό. Αν και θέλω πάρα πολύ να καθίσω με την ησυχία μου και να απολαύσω το πρωινό μου, συνήθως δεν έχω καθόλου χρόνο να το κάνω αυτό.

Μόλις ξυπνήσω, ντύνομαι, ξυπνάω τα παιδιά για το σχολείο, τα ετοιμάζω και τα δίνω κάτι να φάνε και μετά φεύγουμε για το σχολείο και τη δουλειά. Συνήθως έχω περίπου 5-10 λεπτά για να φάω το πρωί και να πιω τον καφέ μου.

Αφού, λοιπόν, τα πρωινά μου είναι γεμάτα, υποστηρίζω απόλυτα την προετοιμασία πραγμάτων και φαγητών από το προηγούμενο βράδυ. Και τώρα που ο καιρός αρχίζει να ζεσταίνει, έχω εντάξει το γιαούρτι με βρώμη στην καθημερινή πρωινή μου ρουτίνα. Αυτό το γεύμα μου εξοικονομεί χρόνο καθώς το προετοιμάζω από το προηγούμενο βράδυ και το πρωί απλά προσθέτω φρούτα και ξηρούς καρπούς και είναι έτοιμο για φάγωμα!

 

Συνταγή γιαούρτι με βρώμη

 

yogurt overnight oats

Υλικά

  • 1/2 κούπα ωμές νιφάδες βρώμης
  • 100 γραμμάρια γιαούρτι
  • 3 κουταλιές σούπας γάλα
  • φρέσκα φρούτα/ chia seeds / ψιλοκομμένοι ξηροί καρποί / κανέλα (για γαρνίρισμα)

rolled oatsmilkgiaourti

 

Εκτέλεση

  1. Σε ένα μικρό μπολ, βάζο ή δοχείο, ανακατεύουμε τις νιφάδες βρώμης, το γιαούρτι, το γάλα και προαιρετικά τα chia seeds (γνωστά και ως τροφή πτηνών). Καλύπτουμε το δοχείο και τοποθετούμε στο ψυγείο για 6 ώρες το λιγότερο ώστε οι νιφάδες να απορροφήσουν λίγα από τα υγρά.oats
  2. Βγάζουμε από το ψυγείο και προσθέτουμε ότι φρούτα και ξηρούς καρπούς επιθυμούμε. Αν οι νιφάδες είναι πολύ μεγάλες και παχιές, μπορείς να προσθέσεις μια ακόμη κουταλιά σούπας γάλα.yogurt
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
tagged in Διατροφή