4 Διατροφικά λάθη που κάνεις στο πρωινό!

4 Διατροφικά λάθη που κάνεις στο πρωινό!

Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, κι αυτό γιατί ενεργοποιεί την καλή λειτουργία του μεταβολισμού. Πολλοί συνηθίζουν να τα κάνουν… μαντάρα.

Θα δεις, λοιπόν παρακάτω, τα 4 λάθη που μπορεί κι εσύ να κάνεις, αλλά και τρόπους ώστε να τα διορθώσεις.

 

 

Αποφεύγεις το πρωινό

ugieinh-diatrofh

Το πρώτο και κυριότερο λάθος σου είναι ότι το αποφεύγεις για να γλυτώσεις θερμίδες… Μπορεί να σου φαίνεται σωτήριο, αλλά στην πραγματικότητα εκεί είναι η παγίδα!

Ερευνητές από το Imperial College του Λονδίνου, ανακάλυψαν πως αν δεν τρως πρωινό πριν τις 12 μ.μ τότε τα κέντρα ανταμοιβής του εγκεφάλου ενεργοποιούνται στην θέα των τροφίμων υψηλής θερμιδικής αξίας. Έτσι είναι πιο δύσκολο να αποφύγεις τις λιχουδιές, που αν τις φας κάποια άλλη ώρα της ημέρας, οι θερμίδες τους δεν χάνονται εύκολα

 

Τι να κάνεις;

Πρέπει να τρως κάτι κάθε πρωί. Κι αν σε δεσμεύει ο χρόνος; Τότε προσπάθησε να τρως έστω μια μπάρα δημητριακών, που σου δίνει ενέργεια.

 

Τρως φαγητά πλούσια σε υδατάνθρακες και ενέργειαgluka,thermides

Το να τρως ένα μάφιν μαζί με το καφεδάκι σου δεν φαίνεται και τόσο τραγικό, αλλά ήξερες ότι για παράδειγμα ένα μάφιν περιέχει πολύ περισσότερη ζάχαρη (44γρ.), από αυτή που πρέπει να προσλαμβάνεις ολόκληρη τη μέρα;

Σύμφωνα με τον Αμερικάνικο Καρδιακό Όμιλο, μια γυναίκα πρέπει να τρώει 24γρ, ζάχαρη την ημέρα, δηλαδή περίπου 6 κουταλάκια του γλυκού.

Τι να κάνεις;

Δεν είπαμε να αποφεύγεις εντελώς τη ζάχαρη. Ένα κομμάτι μαύρης σοκολάτας μαζί με βρώμη θα μπορούσε να είναι καλός συνδυασμός, όπως και μια μίξη φρούτων με γιαούρτι ή βρώμη.

 Τρως υγιεινά αλλά σου λείπουν τροφές

Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πολύ σημαντικά για μια υγιεινή διατροφή, οπότε μην τα παραλείπεις! Μπορεί για παράδειγμα να τρως το πρωί ένα θρεπτικό αυγό μέσα σε ψωμί ολικής αλέσεως, αλλά αυτά τα δύο δεν ταιριάζουν μεταξύ τους κι έτσι μένεις πίσω από την επίτευξη του καθημερινού σου στόχου. Βάλε όσο το δυνατόν περισσότερα φρούτα και λαχανικά στην διατροφή σου.

frouta, laxanika, ugieinh-diatrofh

Τι να κάνεις;

Αυτό που έχεις να κάνεις είναι να πάρεις οπωσδήποτε ένα φρουτάκι φεύγοντας, ή αν έχεις χρόνο το πρωί, κάνε μια ομελέτα και πρόσθεσε λαχανικά. Και νόστιμο και υγιεινό.

Κάνεις τσιγκουνιές στο πρωινό φαγητό

Μήπως γνωρίζεις την έκφραση ΄΄Το πρωί φάε σαν βασιλιάς, το μεσημέρι σαν πρίγκιπας και το βράδυ σαν άπορος΄΄; Ερευνητές στο Ισραήλ ανακάλυψαν πως μια υπέρβαρη γυναίκα που τρώει περισσότερες θερμίδες στο πρωινό, λιγότερες στο μεσημεριανό και ακόμη πιο λίγες στο βραδινό, χάνει πιο πολύ βάρος, από κάποια που έχει αντιστρέψει τις θερμίδες, ακόμα και αν καταναλώνουν τις ίδιες θερμίδες καθημερινά.

prwteines, apaxa lipara, diatrofi

Τι να κάνεις;

Θα πρέπει, λοιπόν, να έχεις στο πρωινό σου άπαχη πρωτεΐνη, υγιή λιπαρά και καλούς υδατάνθρακες. Δηλαδή, μη φας μόνο γιαούρτι, αλλά πρόσθεσε και ξηρούς καρπούς και φρούτα.
Δες τα πιθανά λάθη που μπορείς να κάνεις στην διατροφική σου συνήθεια, και με τους παραπάνω τρόπους προσπάθησε να αλλάξεις τον τρόπο διατροφής σου κι αυτό για να πετύχεις τον στόχο σου.

Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites