9 Φαγητά για την υγεία της ευαίσθητης περιοχής! | ediva.gr
 

9 Φαγητά για την υγεία της ευαίσθητης περιοχής!

Η διατροφή μας παίζει καθοριστικό ρόλο στην υγεία μας. Περισσότερο και από την γυμναστική μία καλή διατροφή μπορεί να μας κρατήσει υγιείς και γεμάτες ενέργεια. Υπάρχουν τροφές που βελτιώνουν τον εγκέφαλο, την λειτουργία της καρδιάς, την διάθεση, ακόμα και την λειτουργία της ευαίσθητης περιοχής.

Επιστήμονες δηλώνουν ότι υπάρχουν συγκεκριμένες τροφές που μπορούν να κρατήσουν την ευαίσθητη περιοχή υγιή και χωρίς μολύνσεις. Ακόμα οι τροφές αυτές μπορούν να βελτιώσουν τα συμπτώματα της περιόδου και ίσως να προσθέσουν περισσότερη απόλαυση στο seχ.

Φαγητά που κάνουν καλό στην ευαίσθητη περιοχή!

 

Χυμός μούρων ή πράσινο τσάι

prasino tsai

Τα δύο αυτά ροφήματα αποτρέπουν τις ουρολοιμώξεις. Αυτό συμβαίνει γιατί ο χυμός μούρων περιέχει συμπλέγματα που σταματάνε τα βακτήρια που προκαλούν τέτοιες λοιμώξεις. Το πράσινο τσάι περιέχει κατιχίνες που λειτουργούν αντιβακτηριδιακά. Ως ροφήματα και τα δύο περνάνε από το ουροποιητικό σύστημα κι έτσι δρουν απευθείας στις περιοχές που πρέπει.

Σολομός ή τόνος

solomos tonos

Τα ψάρια είναι πλούσια σε Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και μπορούν να μειώσουν τις κράμπες της περιόδου. Ο σολομός και ο τόνος είναι ιδανικά για την διατροφή σου αλλά και για να μειώσουν τις κράμπες στο ελάχιστο. Οι πόνοι της ευαίσθητης περιοχής θα γίνουν παρελθόν και θα βελτιώσεις και την διατροφή σου. Δες επίσης 10 Παράγοντες που σου προκαλούν καθυστέρηση!

Γιαούρτι και τροφές με προβιοτικά

giaourti yogurt

Στην ευαίσθητη περιοχή υπάρχουν κάποια καλά βακτήρια που βοηθούν να διατηρείται ένα ισορροπημένο pH. Η κακή διατροφή, η χρήση αντιβιοτικών, η εμμηνόπαυση και ο διαβήτης μπορούν να βλάψουν τα καλά βακτήρια και να παρουσιαστεί η γνωστή μυκητιασική λοίμωξη.

Τα προβιοτικά μπορούν να διατηρήσουν την ισορροπία και το καλό pH στην περιοχή. Τρώγοντας τρόφιμα πλούσια σε προβιοτικά όπως το γιαούρτι μπορείς να διαφυλάξεις τον οργανισμό σου και να κάνεις μία ελαφριά διατροφή. Δες επίσης Τα Dos και Don’ts της ισορροπημένης διατροφής!

Φασολάκια, τόφου, σόγια

fasolakia

Η ξηρότητα στην ευαίσθητη περιοχή δεν αφορά μόνο γυναίκες στην εμμηνόπαυση. Συμβαίνει σε γυναίκες που έχουν μειωμένα επίπεδα οιστρογόνων. Τα φασολάκια είναι μία άριστη τροφή για την ξηρότητα γιατί περιέχουν ισοφλαβίνες, ένα σύμπλεγμα που μιμείται τα οιστρογόνα. Το ίδιο σύμπλεγμα περιέχουν το τόφου και η σόγια.

Πράσινα και κόκκινα μήλα

kokkino mhlo

Ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα λέει η παροιμία, δεν κάνει όμως μόνο αυτό. Το μήλο περιέχει ένα σύμπλεγμα που μιμείται την οιστραδιόλη, το οιστρογόνο του seχ! Επίσης, τα μήλα έχουν πολυφαινόλες που ενισχύουν τη ροή του αίματος στην ευαίσθητη περιοχή! Έτσι μπορείς να βελτιώσεις την ερωτική σου ζωή και να κάνεις μία πιο ισορροπημένη διατροφή! Δες επίσης 6 Ασκήσεις που θα βελτιώσουν τη σεξοuαλική σου ζωή!

Μοίρασε την αγάπη σου εαν βρήκες το άρθρο ενδιαφέρον πατώντας στη καρδούλα.

Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites