Όταν το ανοσοποιητικό μας σύστημα είναι πεσμένο όλα πάνε λάθος. Έχουμε κομμάρες, αδιαθεσία και φυσικά οι πιθανότητες να αρρωστήσουμε αυξάνονται υπερβολικά πάρα πολύ. Για αυτό και είναι πολύ σημαντικό να φροντίζουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα να είναι όσο το δυνατόν πιο ενδυναμωμένο. Δεν χρειάζεται να τρέξεις να πάρεις βιταμίνες, μιας και υπάρχουν φυσικοί τρόποι για να το καταφέρεις.

Μάλιστα οι τρόποι είναι μόλις 3 και οι περισσότερες από εμάς τους αγνοούμε τις περισσότερες φορές. Ποιο είναι το τρίπτυχο για να ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα; Ρίξε μια ματιά παρακάτω και δε θα χάσεις. Μιλάμε για μικρές αλλαγές στην καθημερινότητα σου που θα ωφελήσουν στο έπακρο τον οργανισμό σου.

Φυσικοί τρόποι ενίσχυσης του ανοσοποιητικού

 

Ισορροπημένη διατροφή

isorropimeni diatrofi

Λογικά θα το περίμενες μιας και είναι το Α και το Ω. Μια ισορροπημένη διατροφή ισούται με μια καλό-λαδωμένη μηχανή, η οποία παίρνει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για να δουλεύει χωρίς προβλήματα. Ισορροπημένη διατροφή σημαίνει τρώμε από όλα και σε σωστές ποσότητες. Δεν χρειάζονται υπερβολές και σίγουρα οι κραιπάλες καλό είναι να αποφεύγονται!

Δες επίσης: Τι είναι η ημικρανία και πως κατάφερα να την αντιμετωπίσω!

Καλός ύπνος

ginaika koimatai

Βασικό συστατικό για να έχουμε ενέργεια μέσα στη μέρα μας είναι η βραδινή ξεκούραση. Καλώς ή κακώς πρέπει να κοιμόμαστε ένα καλό 6ωρο με 8ωρο το βράδυ προκειμένου ο οργανισμός μας να ξεκουραστεί πλήρως. Δεν είναι τυχαίο πως όταν αρρωσταίνουμε θέλουμε να κοιμόμαστε συνέχεια. Αυτό συμβαίνει γιατί ο οργανισμός μας είναι πεσμένος και χρειάζεται να ξεκουράζεται για να μπορεί να αντιμετωπίσει το κρυολόγημα.

Αν μπορείς οι ενδιάμεσοι ύπνοι στην ημέρα μπορούν να σε βοηθήσουν, ειδικά αν κάνεις δύσκολο ύπνο το βράδυ. Τα λεγόμενα power naps μπορούν να βοηθήσουν στην αποδοτικότητα σου. Οπότε χάρισε στον εαυτό σου ένα 30λεπτο ύπνου όταν νιώθεις μη αποδοτική.

Δες επίσης: 4 Λόγοι που πρέπει να κάνεις διαλείμματα για ύπνο!

Άσκηση

kopela kanei yoga

Δες επίσης: Πρέπει να τρώμε συγκεκριμένες ώρες για να αδυνατίσουμε;

Σε αυτό το σημείο θα δυσανασχετήσω μιας και είναι από τα πράγματα που πεισματικά τεμπελιάζω να κάνω. Η καθημερινή άσκηση είναι άκρως αναζωογονητική και δεν εξυπηρετική μόνο μια καλή εξωτερική εμφάνιση. Η άσκηση είναι καλή και για τον ανοσοποιητικό μας σύστημα, μιας και μας εκτονώνει από άγχη, στρες. Αυτό έχει ως συνέπεια καλύτερη ποιότητα ύπνου.

Επιπλέον, η άσκηση ενισχύει το ανοσοποιητικό μιας και δημιουργεί καλύτερα αντισώματα. Οπότε, όσο και να βαριαναστενάζουμε κορίτσια, έστω ένα 10λεπτο περπάτημα τη μέρα βοηθάει! Τι είναι 10 λεπτά; Μια βόλτα στο πάρκο και πίσω.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ