Πώς να μειώσεις τη χοληστερίνη σου με σωστή διατροφή! | ediva.gr

Πώς να μειώσεις τη χοληστερίνη σου με σωστή διατροφή!

Η υψηλή χοληστερίνη αυξάνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού, εμφράγματος και στεφανιαίας νόσου και επηρεάζει σχεδόν το 50% του ελληνικού πληθυσμού. Μερικές απλές αλλαγές στη διατροφή σου όμως είναι ικανές να μειώσουν τους κινδύνους που συνδέονται με τα αυξημένα επίπεδα χοληστερίνης.

Ποιες είναι λοιπόν οι τροφές που πρέπει να βάλεις στη διατροφή σου αν έχεις υψηλά επίπεδα χοληστερίνης;

 

Οι 5 βασικές τροφές που μειώνουν την «κακή» χοληστερίνη!

 

Ξηροί καρποί

ksiroi karpoi

Αντικατέστησε τα σνακ που τρως συνήθως, όπως πατατάκια και σοκολάτες, με αμύγδαλα ή κάσιους. Οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε πολυακόρεστα λιπαρά και συμβάλλουν στην καλή λειτουργία των αιμοφόρων αγγείων.

Δες επίσης: Οι καλύτερες και οι χειρότερες τροφές για τον οργανισμό σου!

Ψωμί ολικής άλεσης και δημητριακά

proionta olikis alesis

Μια ακόμα εύκολη αλλαγή που μπορείς να κάνεις στη διατροφή σου είναι να αντικαταστήσεις τις επεξεργασμένες τροφές που καταναλώνεις με προϊόντα ολικής άλεσης. Οι τροφές που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες, όπως το ψωμί ολικής άλεσης, θα σε βοηθήσουν να μειώσεις τη χοληστερίνη σου. Tip: Πρόσθεσε λίγα φασόλια στο ψωμί σου για να διατηρείς την καρδιά σου υγιή.

Πατάτες με τη φλούδα

psites patates

Αν φροντίζεις τη σιλουέτα σου σίγουρα θα έχεις ακούσει ότι οι υδατάνθρακες που περιέχονται στις πατάτες μπορεί να σου προσθέσουν κιλά. Οι πατάτες όμως αποτελούν σημαντική πηγή φυτικών ινών και δεν περιέχουν κορεσμένα ή τρανς λιπαρά.

Αβοκάντο

avocado

Δες επίσης: 8 Τροφές που δυναμώνουν μαλλιά και νύχια!

Μπορεί τα αβοκάντο τελευταία να είναι στα μόδα αλλά ως μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής μπορούν να κάνουν θαύματα! Ακόμα κι ένα αβοκάντο την ημέρα μπορεί να μειώσει σημαντικά την LDL-χοληστερόλη σου.

Γιαούρτι σόγιας

giaourti soyas

Οι τροφές που περιέχουν σόγια είναι γεμάτες πρωτεΐνες που μπορούν να βοηθήσουν στη ρύθμιση των επιπέδων της χοληστερίνης σου. Επιπλέον, η σόγια περιέχει φυτικές ίνες και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία βελτιώνουν τη λειτουργία της καρδιάς.

Την επόμενη φορά που θα θες ένα σνακ λοιπόν, προτίμησε φασόλια edamame ή ένα γιαούρτι σόγιας για να διατηρήσεις τη χοληστερίνη σου σε καλά επίπεδα και την καρδιά σου υγιή! Δες επίσης 6 Υπερτροφές που σε βοηθούν στο να χάνεις κιλά!

Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites