Πως να προσέξεις τη διατροφή σου όταν τρως συχνά έξω! | ediva.gr
 

Πως να προσέξεις τη διατροφή σου όταν τρως συχνά έξω!

Πως να αντισταθείς σε ένα μπέργκερ ή μια πίτσα ή ένα χοτ ντογκ; Όσο να πεις το φαγητό είναι πιο απολαυστικό όταν τρως έξω από όταν το μαγειρεύεις. Άσε που δεν χρειάζεται να καταβάλεις και κόπο- ειδικά όταν όλη μέρα δουλεύεις και απλά θέλεις να ξεκουραστείς. Μετά όμως έρχονται τα κιλά και η ζυγαριά– μαζί και εμείς- αναστενάζει. Και το άλλο δύσκολο είναι να κάνεις διατροφή και να πρέπει να βγεις με φίλους για φαγητό. Εκεί τι παραγγέλνεις;

Ανήκεις σε μια από αυτές τις κατηγορίες; Τρως συνέχεια έξω ή από delivery και θέλεις να μάθεις πως να προσέξεις τη διατροφή σου; Αν ναι είσαι στο σωστό μέρος. Όλα θα σου τα πω. Γιατί κορίτσια μου ωραίο το έξω και το βρώμικο, αλλά καλό είναι να διατηρούμε ισορροπίες. Και για να διατηρούμε το κορμί, αλλά και για να την υγεία μας- τα πολλά λιπαρά είναι ανθυγιεινά.

Τι να προσέξεις όταν τρως έξω!

 

Όταν πας για πιτόγυρα/σουβλάκια

πιτόγυρα

Αχ, πως να αντισταθείς σε σουβλάκια, παϊδάκια, πατατούλες τηγανητές και πιτόγυρα; Ντάξει, μια στο τόσο μπορείς να ενδώσεις εννοείται. Αλλά αν πάτε έξω για κρασί και φαί, παρήγγειλε μια σαλάτα, προσπάθησε όσο μπορείς να αποφύγεις τις πατάτες τηγανητές, προτίμησε κρέας από κοτόπουλο και ζήτα να σου φέρουν αλάδωτες πίτες. Και πολύ νόστιμα θα φας και η διατροφή σου θα είναι προσεγμένη.

Δες επίσης: 6 Λόγοι που πεινάς συνέχεια και δεν χάνεις βάρος!

Πίτσα και μακαρόνια σε ιταλικό

πίτσα

Εδώ τα πράγματα είναι πολύ απλά. Για αρχή προτίμησε πίτσα με λεπτή ζύμη και χωρίς πολλά αλλαντικά και λιπαρά από πάνω. Όσον αφορά τα μακαρόνια, θα σου πρότεινα να στραφείς σε όσα έχουν κόκκινες σάλτσες μιας και είναι πιο ελαφριά από ότι μακαρονάδες με κρέμες γάλακτος. Απλά τα πράγματα και στην έξοδο σου για ιταλικό; Πολύ απλά και πολύ νόστιμα.

Κινέζικο φαγητό

 

κινέζικο

Το παθαίνεις και εσύ να υπερφορτώνεις το πιάτο σου με υλικά όταν πας για κινέζικο; Εγώ πάντως ναι και προσπαθώ να το κόψω. Η αλήθεια είναι ότι όταν πας για κινέζικο είναι εύκολο να παρασυρθείς και να φορτωθείς θερμίδες. Όμως κράτα το μυαλό σου καθαρό και στόχευσε στα λαχανικά, στα μη τηγανητά κρέατα και λαχανικά και φρόντισε noodles και ρύζι να είναι μαγειρεμένα στον ατμό ή βρασμένα. Επίσης, μην κάνεις κατάχρηση της soya sauce μιας και είναι πολύ αλμυρή και δε θέλουμε τσάμπα κατακράτηση να κάνουμε.

Δες επίσης: 5 Τρόποι να νιώθεις πάντα χορτάτη και να διατηρείς τη σιλουέτα σου!

Burgers

μπέργκερ,ediva.gr

Ναι οκ καταλαβαίνω μπέργκερ και διατροφή είναι δύσκολος συνδυασμός, όμως γίνεται. Burger κοτόπουλο ή μανιταριού ή με μπιφτέκι λαχανικών. Ειδικά αν τρως συνέχεια έξω κάνε αυτή τη θυσία για το καλό της υγείας σου κυρίως. Δεν γίνεται συνέχεια με τον κιμά. Εννοείται πως αν μπορείς να αποφύγεις τις τηγανητές πατάτες θα είναι ιδανικό.

tagged in Διατροφή
Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites