5 Tips για να μη σε πονάνε τα πόδια σου! | ediva.gr

5 Tips για να μη σε πονάνε τα πόδια σου!

Όσο κι αν λατρεύουμε τις υπέροχες ψηλοτάκουνες γόβες ή τα μυτερά μας μποτάκια η αλήθεια είναι ότι πολύ συχνά πονάνε τα πόδια φορώντας τες. Πράγματι, όσο όμορφα είναι κάποια παπούτσια άλλο τόσο επώδυνα είναι για τα πόδια μας.

Το αποτέλεσμα φυσικά είναι αφενός να μας χαλάει η διάθεση φορώντας ένα τέτοιο παπούτσι και αφετέρου να προκαλούμε πρόβλημα στα πόδια μας. Θέλεις όμως να φοράς οποιοδήποτε παπούτσι χωρίς να ανησυχείς αν θα σου δημιουργήσει πληγές; Τότε λοιπόν μάθε 5 tips για να μη σε πονάνε τα πόδια σου!

5 Συμβουλές για να μη σε πονάνε τα πόδια σου!

 

1. Τοποθέτησε πάτους σιλικόνης

πάτοι σιλικόνης

Οι πάτοι σιλικόνης είναι η ιδανική λύση όταν νιώθεις ότι το πόδι σου γλιστράει στο παπούτσι. Αυτό συμβαίνει συνήθως με τις ψηλοτάκουνες γόβες και πέδιλα και είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό καθώς προκαλεί πληγές στο πόδι. Τοποθετώντας λοιπόν πάτους από σιλικόνη στο σημείο της καμάρας των ποδιών ή κάτω από τα δάχτυλα ουσιαστικά σταματάς εκεί το πόδι με αποτέλεσμα να μη γλιστράει. Επιπλέον, δεδομένου ότι οι πάτοι αυτοί είναι ιδιαίτερα μαλακοί, το παπούτσι γίνεται πιο άνετο.

Δες επίσης: 7 Tips για πρησμένα πόδια και αστραγάλους!

2. Προτίμησε τα παπούτσια με λουριά

παπούτσι με μπαρέτα πονάνε πόδια

Σίγουρα θα έχεις προσέξει ότι οι γόβες και τα πέδιλα που δεν έχουν λουριά είναι πιο άβολες στο περπάτημα. Κι αυτό γιατί είναι λιγότερο σταθερά παπούτσια με αποτέλεσμα να βάζουμε πιο πολλή δύναμη στο πόδι για να τα συγκρατήσουμε. Για να πονάνε τα πόδια σου λιγότερο λοιπόν προτίμησε παπούτσια με λουριά ή μπαρέτα. Τέτοια παπούτσια σου προσφέρουν πιο σταθερό περπάτημα κι έτσι το πόδι σου είναι πιο χαλαρό και άνετο. Πρόσεξε μόνο να μη δένεις τα λουριά πολύ δυνατά γιατί θα σου δημιουργήσουν πληγές.

Δες επίσης: Οι 5 καλύτεροι τρόποι να αντιμετωπίσεις τα πρησμένα πόδια!

3. Ζέστανε τα στενά παπούτσια σου με πιστολάκι

γυναίκα τρίβει πόδι κίτρινη γόβα

Τα στενά παπούτσια δημιουργούν μεγάλο πρόβλημα στα πόδια, πιέζοντας τα πολύ και προκαλώντας πόνο. Αν θέλεις λοιπόν να ανοίξουν τα παπούτσια σου μπορείς να τα φορέσεις και να τα ζεστάνεις με το πιστολάκι για 2-3 λεπτά. Για καλύτερα αποτελέσματα φόρεσε τα παπούτσια με χοντρές κάλτσες  και κάνε κινήσεις με τα δάχτυλά σου για να ανοίξουν καλύτερα. Αν και πάλι τα αποτελέσματα δεν είναι αυτά που θα ήθελες, τότε θα πρέπει να πας τα παπούτσια σου σε ένα τσαγκάρη για να στα ανοίξει περισσότερο και με το σωστό τρόπο.

Δες επίσης: 5 Μυστικά για να μην ιδρώνουν τα πόδια σου το καλοκαίρι!

4. Διάλεξε το σωστό νούμερο παπουτσιών

γυναίκα βγάζει μαύρη γόβα πονάνε πόδια

Συχνά ξεχνάμε πόσο σημαντικό είναι να διαλέγουμε το σωστό νούμερο παπουτσιού. Ένα παπούτσι σε μεγαλύτερο νούμερο δεν προσφέρει στο πόδι σου τη στήριξη που χρειάζεται, ενώ ένα μικρό παπούτσι θα στριμώξει το πόδι σου παραμορφώνοντας το. Για το λόγο αυτό δεν πρέπει να καταφεύγεις σε άλλο νούμερο παπουτσιού όταν δε βρίσκεις το δικό σου γιατί μακροπρόθεσμα θα σου δημιουργήσει πρόβλημα.

Δες επίσης: 5 Στάσεις ύπνου για τον πόνο στη μέση!

5. Χρησιμοποίησε χανζαπλάστ

γυναίκα φοράει μαύρες μυτερές γόβες πονάνε πόδια

Τα χανζαπλαστ είναι ένα αντικείμενο ιδιαίτερα χρήσιμο που μπορεί να σε σώσει από πολλές πληγές και τραύματα. Ειδικά αν πρόκειται να φορέσεις ένα ζευγάρι καινούρια παπούτσια καλό είναι να έχεις προνοήσει ώστε να φορέσεις χανζαπλαστ στα «επίμαχα» σημεία, όπως στο πίσω μέρος του ποδιού, εκεί που τελειώνει το παπούτσι. Έτσι, θα προλάβεις τη δημιουργία πληγών που θα σε ταλαιπωρήσουν.

Δες επίσης: Πρησμένα πόδια και αστράγαλοι: Οι 5 βασικότερες αιτίες!

Τώρα λοιπόν μπορείς να φορέσεις τα αγαπημένα σου παπούτσια, όσο επώδυνα κι αν σου φαίνονταν στο παρελθόν. Εφάρμοσε απλά τις συμβουλές που μόλις έμαθες και θα νιώθεις άνετα με ότι κι αν φορέσεις.

Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites