Υπάρχουν μέρες που δεν έχεις το χρόνο ή τη διάθεση να μαγειρέψεις, αλλά πρέπει να φας κάτι θρεπτικό και ουσιώδες, πέρα από junk food που είναι η εύκολη αλλά όχι ιδανικότερη λύση. Υπάρχουν κάποιες συνταγές που μπορούν να σου λύσουν τα χέρια και να σου προσφέρουν πολλά οφέλη.

Θα σου δείξω πέντε νόστιμες και γρήγορες συνταγές τις οποίες μπορείς να κάνεις εύκολα και να χορτάσεις με τον καλύτερο τρόπο την πείνα σου. Και το κυριότερο; Με λίγες θερμίδες!

Τι να μαγειρέψεις αν δεν εχεις πολύ χρόνο!

 

1) Σαλάτα με τόνο

salata me tono

Μία υπέροχη σαλάτα με όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός σου για να έχει την ενέργεια και την ευεξία που επιθυμείς.

Πως το κάνεις: Μπορείς να συμπεριλάβεις λαχανικά όπως μαρούλι, μπρόκολο, σπανάκι, κρεμμύδι στη σαλάτα σου, μαζί με τον τόνο, σουσάμι, αλάτι, πιπέρι και λίγη ελαφριά μαγιονέζα. Το αποτέλεσμα; Ένα ελαφρύ και απόλυτα γευστικό πιάτο!

2) Μπολ με ρύζι και λαχανικά

ryzi se mpol me laxanika

Μια γρήγορη λύση που απαιτεί μόνο δέκα λεπτά βρασίματος του ρυζιού και είσαι έτοιμη να απολαύσεις ένα υγιεινό και νόστιμο φαγητό.

Πως το κάνεις: Βάζεις το ρύζι να βράσει με λίγο ελαιόλαδο, αν θέλεις βάζεις και ένα αυγό να βράσει το οποίο θα δώσει ένταση και ζωντάνια στο πιάτο. Πρόσθεσε μπρόκολο, καλαμπόκι, μανιτάρια, καρότο και λίγο τσιγαρισμένο κρεμμύδι και το αποτέλεσμα θα σε ξετρελάνει και θα σε χορτάσει με τον πιο υγιεινό τρόπο! Δες εδώ Εύκολη κινέζικη συνταγή με κοτόπουλο!

3) Γρήγορη ομελέτα

omeleta me laxanika

Ένα πιάτο που όλοι αγαπάμε και μας χορταίνει γρήγορα και οικονομικά. Τα υλικά που μπορείς να προσθέσεις είναι ατελείωτα, αλλά εμείς θα δούμε μια ομελέτα θρεπτική και νόστιμη χωρίς να σε βαραίνει με πολλές θερμίδες.

Πως το κάνεις: Βάζεις σε ένα αντικολλητικό τηγάνι μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο και ρίχνεις ένα μικρό κρεμμύδι και μια πιπεριά σε φέτες, μέχρι να ροδίσουν. Παίρνεις δυο αυγά, τα ανακατεύεις σε ένα πιάτο και τα ρίχνεις στο τηγάνι μαζί με λίγο αλάτι, λίγο τυρί φέτα και 3-4 λαχανικά της αρεσκείας σου όπως μανιτάρια, καλαμπόκι, ψιλοκομμένη ντομάτα. Αφήνεις να ψηθεί ομοιόμορφα, γυρνάς την ομελέτα και αφήνεις 1-2 λεπτά να τραβήξει. Την βγάζεις και είναι έτοιμη, η πιο έυκολη και υγιεινή ομελέτα! Δες εδώ Εύκολη συνταγή για ομελέτα φούρνου με τηγανητές πατάτες!

4) Τοστ με αβοκάντο και αυγό

aygo melato se pswmi me avokanto

Μια υπέροχη και πεντανόστιμη λύση για εσένα που θέλεις να φας θρεπτικό φαγητό, χωρίς τη χρονοβόρα διαδικασία του μαγειρέματος.

Πως το κάνεις: Παίρνεις δυο τρεις φέτες ψωμί και το ζεσταίνεις ή το ψήνεις στο φούρνο για 3-4 λεπτά να ροδίσει. Παίρνεις την “ψίχα” απο το αβοκάντο και την απλώνεις στις φέτες του ψωμιού. Έπειτα προσθέτεις μανιτάρια, αλάτι, πιπέρι και  μελάτο αυγό και απολαμβάνεις  ένα εκλεπτυσμένο και χορταστικό γεύμα.

5) Ζυμαρικά με σολωμό

pasta me solomo kai laxanika

Ένα γρήγορο, εύκολο και υγιεινό φαγητό που μπορείς να απολαύσεις στο σπίτι σου με παρέα ή μόνη.

Πως το κάνεις: Βράζεις τα ζυμαρικά για 10-14 λεπτά, με μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο και λίγο αλάτι. Έπειτα τα σουρώνεις και τα βάζεις στο πιάτο, προσθέτοντας καπνιστό σολωμό και λαχανικά της αρεσκείας σου όπως ντομάτα, πιπεριά, καλαμπόκι. Σε ένα τέταρτο έχεις ένα εντυπωσιακό πιάτο με πολλά υλικά και λίγο χρόνο παρασκευής! Εναλλακτικά μπορείς αντί για σολωμό να βάλεις τόνο, εξίσου θρεπτικός και νόστιμος, θα αναδείξει όλο το πιάτο. Σε αυτή την περίπτωση, πρόσθεσε και λίγη σάλστα ντομάτα για περισσότερο χρώμα και οξύτητα.

Ότι και αν επιλέξεις, μπορείς να το φτιάξεις με δικές σου αγαπημένες παραλλαγές και να είσαι σίγουρη πως οι επιλογές σου είναι ιδιαίτερα θρεπτικές και δεν επιβαρύνουν τον οργανισμό σου με περιττές θερμίδες και συντηρητικά.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ