8 Βήματα για να σώσεις την σχέση σου από τις ανασφάλειες σου! | ediva.gr

8 Βήματα για να σώσεις την σχέση σου από τις ανασφάλειες σου!

Οι ανασφάλειες και οι φοβίες που πηγάζουν από αυτές μπορούν να καταστρέψουν ακόμα και την καλύτερη σχέση. Πώς; Φοβόμαστε λόγου χάρη, πως ο σύντροφος μας θα μας εγκαταλείψει για κάποια άλλη (καλύτερη) ή θα μας απατήσει. Προσπαθούμε έτσι να τον ελέγχουμε συνεχώς ή να είμαστε κολλημένες πάνω του, ενώ οι σκηνές ζηλοτυπίες δεν απουσιάζουν από τη ζωή μας.

Το χειρότερο είναι πως εκείνος δεν δίνει καν αφορμές και δεν υπάρχουν πραγματικοί λόγοι. Αν αναγνώρισες τον εαυτό σου στην περιγραφή αυτή, τότε ίσως να ήρθε η ώρα να ενεργήσεις πριν οι ανασφάλειες καταστρέψουν τη σχέση σου.  Σίγουρα δεν είναι εύκολο να αλλάξεις τον τρόπο σκέψης σου εν μία νυκτί. Δεν σκέφτεσαι έτσι επειδή το επέλεξες, είναι απόρροια πολλών καταστάσεων και βιωμάτων του παρελθόντος.

Πως να μην αφήσεις τις ανασφάλειες σου να καταστρέψουν τη σχέση σας!

 

1. Αποδέξου το πρόβλημα σου

provlimata sxesi ediva.gr

Αυτό είναι ίσως το δυσκολότερο και το πιο σημαντικό από τα 8 βήματα. Είναι δύσκολο να αλλάξεις ξαφνικά τρόπο σκέψης και να αποδεχθείς πως ίσως τελικά να φταις εσύ κι όχι ο σύντροφος σου. Σκέψου όμως, μήπως είχες άδικο τις περισσότερες φορές; Μήπως παραλογιζόσουν; Αν απάντησες θετικά, τώρα προσπάθησε να σκεφτείς από που πηγάζουν οι ανασφάλειες αυτές και κινήσου ανάλογα. Δες επίσης πώς να αλλάξεις την αρνητική σου διάθεση!

2. Μην κατηγορείς τον σύντροφο σου

provlimata sxesis ediva.gr

Είμαστε στο σημείο που μόλις αποδέχτηκες και συνειδητοποίησες την ευθύνη σου στους συχνούς καυγάδες και τις προστριβές σας. Τώρα πρέπει να σταματήσεις να κατηγορείς τον σύντροφο σου για τα πάντα. Ναι, κοίταξε εκείνη την κοπέλα επειδή του θύμισε μια παλιά του συμμαθήτρια κι όχι επειδή σκέφτηκε πόσο πιο όμορφη είναι από σένα.

Θα ήταν καλό να επαναλαμβάνεις στον εαυτό σου φράσεις όπως «δεν είναι αυτό που νομίζω», «παραλογίζομαι», «θα περάσει», «δεν έκανε τίποτα», «δεν φταίει σε τίποτα» κάθε φορά που νομίζεις πως είσαι έτοιμη να ξεσπάσεις. Η δύναμη του μυαλού και ο αυτοέλεγχος είναι πολύ σημαντικός, έτσι ώστε να μη δημιουργούνται νέες προστριβές την περίοδο που εσύ προσπαθείς να ξεπεράσεις τις ανασφάλειες σου.

Εξάλλου, όπως είπε κι ο Αισχύλος «Η ευτυχία γεννιέται από γερό μυαλό».  Να σκέφτεσαι πόσο σημαντικός είναι ο άνθρωπος αυτός για σένα κι όχι πότε θα σε εγκαταλείψει. Δες επίσης πώς να αντιμετωπίσεις έναν καυγά χωρίς υστερίες!

3. Μίλα με τους φίλους σου

provlimata

Οι φίλοι σου θα σου προσφέρουν τη γνώμη τους σαν εξωτερικοί παρατηρητές της σχέσης σου με τον σύντροφο σου. Επιπλέον, οι απόψεις τους θα βασίζονται και στη μεταξύ σας σχέση. Ίσως να έχεις εκδηλώσει ανασφάλειες και σε κείνους. Άκουσε τους προσεκτικά και ζήτα τους να σε στηρίξουν και να σου υπενθυμίζουν τον στόχο σου κάθε φορά που εσύ θα νιώθεις έτοιμη να παρατήσεις την προσπάθεια

4. Μίλα με τον ίδιο

zeygari provlimata

Μην φοβάσαι να παραδεχτείς στον ίδιο τις ανασφάλειες σου. Τις γνωρίζει ήδη και θα σε βοηθήσει να τις ξεπεράσεις. Όχι μόνο για τη σχέση σας, αλλά και για σένα την ίδια. Ο σύντροφος σου σίγουρα γνωρίζει ήδη τα όποια ελαττώματα σου και είναι δίπλα σου επειδή το διάλεξε. Βλέπει σε εσένα προτερήματα που εσύ η ίδια ίσως να μην μπορείς να διακρίνεις. Συμβουλέψου τον και ζήτα και από αυτόν να σε στηρίξει.

5. Μην συγκρίνεις ποτέ τον εαυτό σου με άλλους

anasfalies ediva.gr

Όλοι είμαστε καλοί ή κακοί σε κάτι. Προσπάθησε να αυτοβελτιώνεσαι μέρα με τη μέρα και να ξεπερνάς τον εαυτό σου, όχι τους άλλους. Το να συγκρίνεις αυτό που θεωρείς χειρότερο χαρακτηριστικό σου με το καλύτερο χαρακτηριστικό κάποιου άλλου είναι σίγουρο άδικο και σκληρό. Φέρσου στον εαυτό σου με αγάπη.

6. Γυμνάσουjogging ediva.gr

 

Μπορεί να μην αντιμετωπίζεις πρόβλημα με το βάρος σου και να θεωρείς τη γυμναστική άσκοπη, μάθε όμως πως βοηθάει πολύ την ψυχολογία σου. Κατά τη διάρκεια της άσκησης απελευθερώνονται στον οργανισμό μας οι ενδορφίνες, ουσίες οι οποίες σχετίζονται με την καλή διάθεση.  Για περισσότερα οφέλη επίλεξε μια δραστηριότητα σε ανοιχτό χώρο ή κοντά στη φύση. Δες επίσης 3 στυλ γυμναστικής για να ξεκινήσεις το 2018!

7. Επίλεξε ένα πιο υγιεινό πλάνο διατροφής

ygieini diatrofi

 

Η σωστή διατροφή θα κάνει το σώμα σου να νιώσει καλύτερα και σε συνδυασμό με την άσκηση σίγουρα θα αναπτερώσει το ηθικό σου. Δες επίσης τις καλύτερες και τις χειρότερες τροφές για τον οργανισμό σου!

8. Επισκέψου κάποιον επαγγελματία

psyxanalysi

Αν όλα όσα ήδη περιγράφηκαν σου φαίνονται βουνό και θεωρείς πως το πρόβλημα σου δε θα ξεπεραστεί ακουλουθώντας αυτά τα βήματα που σου προτείναμε για τις ανασφάλειες σου, τότε θα ήταν καλή ιδέα να επισκεφτείς έναν ειδικό επιστήμονα που θα σε βοηθήσει. Δες επίσης πώς να γίνεις πιο επιτυχημένη & χαρούμενη

Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites