4 Λύσεις για υγιεινό φαγητό στο γραφείο! | ediva.gr
 

4 Λύσεις για υγιεινό φαγητό στο γραφείο!

Το να τρως υγιεινά όταν λείπεις από το σπίτι δεν είναι εύκολη υπόθεση. Για το λόγο αυτό συχνά καταφεύγουμε σε ανθυγιεινές επιλογές με πολλές θερμίδες όταν είμαστε στη δουλειά. Τα πράγματα όμως είναι πιο απλά απ’ ότι νομίζουμε αφού υπάρχουν αρκετές λύσεις για υγιεινό φαγητό ακόμα και στο γραφείο.

Το να βελτιώσεις τη διατροφή σου στη δουλειά είναι απαραίτητο αν θέλεις να αποφύγεις την πρόσληψη πολλών θερμίδων και να έχεις μια πιο υγιεινή ζωή. Δες λοιπόν 4 απλές και εύκολες ιδέες για υγιεινό φαγητό στο γραφείο!

4 Θρεπτικά και υγιεινά φαγητά για τη δουλειά!

 

1. Μακαρονοσαλάτα με τόνο

μακαρονοσαλάτα αγγούρι ντομάτα

Τα ζυμαρικά δε χρειάζεται να αποτελούν πάντα ένοχη απόλαυση. Αν τα συνδυάσεις σωστά μπορούν να γίνουν ένα απόλυτα υγιεινό γεύμα. Μια μακαρονοσαλάτα με τόνο είναι μια τέλεια λύση! Αφού βράσεις τα μακαρόνια σου (προτίμησε τα ολικής άλεσης αν σου αρέσουν) πρόσθεσε μια κονσέρβα τόνου σε νερό, 2 κουταλιές της σούπας γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, μια κουταλιά του γλυκού μουστάρδα, αλάτι, πιπέρι και λίγο άνηθο και ανακάτεψε όλα τα υλικά σου. Μπορείς να προσθέσεις και λαχανικά, όπως ντοματίνια, καλαμπόκι ή αγγούρι. Έτσι, θα έχεις φτιάξει πανεύκολα μια δροσερή και πεντανόστιμη σαλάτα με λίγες θερμίδες.

Δες επίσης: 5 Σνακ ενέργειας με χαμηλές θερμίδες!

2. Ομελέτα φούρνου

ομελέτα φούρνου πατάτα υγιεινό φαγητό γραφείο

Η ομελέτα φούρνου είναι μια υγιεινή και γρήγορη λύση που μπορείς πολύ εύκολα να την πάρεις μαζί σου στο γραφείο. Φυσικά θα χρειαστείς αυγά αλλά για να την κάνεις πιο χορταστική  μπορείς να βάλεις και μια πατάτα. Αφού κόψεις λοιπόν την πατάτα ψήσ’ την πρώτα μόνη της στο φούρνο για περίπου 15-20 λεπτά. Στη συνέχεια, πρόσθεσε μια πιπεριά και ένα κολοκύθι και άσε τα να ψηθούν με τις πατάτες για 10 λεπτά. Ανακάτεψε 2-3 αυγά, καλαμπόκι, γαλοπούλα και λίγο τυρί της αρεσκείας σου. Πρόσθεσε το μίγμα με τα αυγά στο ταψί με τις πατάτες και σε περίπου 10-13 λεπτά η ομελέτα φούρνου σου θα είναι έτοιμη.

Δες επίσης: 6 Υγιεινά σνακ που θα σε σώσουν κατά τις βραδινές λιγούρες!

3. Ρεβιθοσαλάτα με αβοκάντο

σαλάτα αβοκάντο τυρί ρεβίθια

Τα ρεβίθια είναι ένα όσπριο ιδανικό για να φτιάξεις νόστιμες και υγιεινές σαλάτες. Βράσε ένα φλιτζάνι ρεβίθια και τοποθέτησε τα σε ένα μεγάλο μπολ για να τα ανακατέψεις με τα υπόλοιπα υλικά σου. Θα χρειαστείς ακόμα ένα αβοκάντο κομμένο σε κομμάτια, φρέσκο κρεμμύδι, άνηθο, ένα μικρό κομμάτι φέτα που θα προσθέσεις τριμμένη, ελαιόλαδο, αλάτι και πιπέρι. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ανακατέψεις όλα τα υλικά. Τόσο απλά θα έχεις μια χορταστική σαλάτα με λίγες θερμίδες!

Δες επίσης: 5 Ιδέες για εύκολο και υγιεινό πρωινό με αβοκάντο!

4. Σάντουιτς με αβοκάντο και κοτόπουλο

σάντουιτς κοτόπουλο αβοκάντο ντομάτα υγιεινό φαγητό γραφείο

Δες επίσης: 5 Συνταγές για σαλάτες σε βαζάκι για το γραφείο!

Αν είσαι φαν των σάντουιτς τότε υπάρχουν επιλογές και για σένα. Μπορείς λοιπόν να κάνεις υγιεινό το σάντουιτς σου αν διαλέξεις προσεκτικά τα υλικά σου και αποφύγεις τις λιπαρές σάλτσες. Αυτό που θα χρειαστείς είναι δύο λεπτές φέτες ψωμί, κατά προτίμηση ολικής άλεσης, ένα φιλέτο στήθος κοτόπουλο ψητό, ένα ώριμο αβοκάντο και ντομάτα. Αν προτιμάς το αβοκάντο σαν σως στο σάντουιτς σου τότε μπορείς να το λιώσεις στο μπλέντερ με λίγο λάδι και λεμόνι και να το αλείψεις στο ψωμί. Τοποθέτησε το φιλέτο κοτόπουλο και τη ντομάτα και είσαι έτοιμη!

tagged in Διατροφή

Μοίρασε την αγάπη σου εαν βρήκες το άρθρο ενδιαφέρον πατώντας στη καρδούλα.

Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites