5 Τροφές που βοηθούν στην καύση λίπους!

by Theodora K.
πράσινο τσάι καύση λίπους

Ήξερες ότι υπάρχουν συγκεκριμένες τροφές, που ενισχύουν την καύση λίπους; Κι όμως! Σίγουρα, έχεις βρεθεί στη θέση να προσπαθείς να χάσεις κάποια κιλά, ώστε να μπεις πάλι σε φόρμα, αλλά να σου φαίνεται πολύ δύσκολο. Ωστόσο, κάποιες τροφές μπορούν να κάνουν την προσπάθεια σου λίγο πιο εύκολη. Δες, λοιπόν, ποιες τροφές βοηθούν στην καύση λίπους και θερμίδων, ώστε να δεις τα αποτελέσματα που θέλεις!

Ποιες τροφές ενισχύουν την καύση λίπους και θερμίδων;

 

1. Πράσινο τσάι

πράσινο τσάι καύση λίπους

Γενικά, το πράσινο τσάι έχει πολλά οφέλη, όσον αφορά την απώλεια βάρους. Αυτό συμβαίνει, διότι η καφεΐνη βοηθάει στην καύση του λίπους και ταυτόχρονα, οι πολυφαινόλες σταματούν την μείωση του μεταβολισμού, άρα συνεχίζεται η απώλεια βάρους. Για αυτό, καλό θα ήταν να εντάξεις μέσα στην ημέρα σου 2-3 ποτήρια πράσινο τσάι, είτε κρύο είτε ζεστό.

Δες επίσης: 6 Τροφές που πρέπει να αποφύγεις για να χάσεις λίπος!

2. Αυγά

αυγά

Είναι γνωστό πως τα αυγά είναι τρομερή πηγή πρωτεΐνης. Σύμφωνα με έρευνες, όσοι τρώνε αυγά για πρωινό, μένουν χορτάτοι για περισσότερο χρονικό διάστημα, άρα μειώνουν τις θερμίδες τους και υπάρχει απώλεια βάρους. Για αυτό, μπορείς να καθιερώσεις τα αυγά στο πρωινό σου ή και στο βραδινό σου, ώστε να δεις πιο γρήγορα αποτελέσματα.

Δες επίσης: 5 Λόγοι που Δε χάνεις κιλά παρόλο που προσπαθείς

3. Τζίντζερ

τζίντζερ

Το τζίντζερ είναι γνωστό πως έχει αντιφλεγμονώδη δράση και βοηθάει στην υπέρταση. Επίσης, μπορεί να μειώσει σημαντικά το αίσθημα της πείνας και ταυτόχρονα, να αυξήσει την καύση του λίπους. Το τζίντζερ, γενικά, έχει αποδειχθεί ότι βοηθάει στη δυσκοιλιότητα, στο φούσκωμα, στη ναυτία, στη δυσπεψία και σε άλλες τέτοιες παθήσεις. Πρόσθεσε, λοιπόν, τζίντζερ σε μια κούπα ζεστό νερό με λίγο λεμόνι και το τσάι σου είναι έτοιμο.

Δες επίσης: 4 Λάθη που σε εμποδίζουν να χάσεις κιλά και να διατηρήσεις το βάρος σου!

4. Σπόροι Chia

σπόροι τσία

Οι σπόροι chia γενικά, έχουν αντιφλεγμονώδη λιπαρά, είναι πλούσιοι σε πρωτεΐνες και βοηθούν στο αίσθημα του κορεσμού. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να μουλιάζεις μια κουταλιά της σούπας σπόρους chia σε ένα φλιτζάνι νερό και να το καταναλώνεις κάθε πρωί. Το σωστό είναι να αφήνεις τους σπόρους να φουσκώσουν, ώστε να νιώθεις γεμάτη για περισσότερες ώρες.

Δες επίσης: Πώς να χάσεις κιλά χωρίς συστηματική γυμναστική!

5. Κινόα

κινόα καύση λίπους

Δες επίσης: 6 Tips για να χάσεις τα κιλά που σε ταλαιπωρούν!

Η κινόα είναι βασική πηγή μαγνησίου, δηλαδή ενέργειας και ταυτόχρονα ρυθμίζει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Πρόσεξε, όμως. Πρέπει να την ξεπλένεις πολύ καλά πριν την καταναλώσεις, διότι την περιβάλλει σαπωνίνη, που πιθανότατα να είναι τοξική.

Related Posts