5 Υγιεινές & νόστιμες προτάσεις για πρωινό! | ediva.gr

5 Υγιεινές & νόστιμες προτάσεις για πρωινό!

Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας και όπως λέγανε οι παλιοί πρέπει να τρώμε σαν βασιλιάδες. Και επειδή η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται,τι καλύτερο ξεκίνημα από ένα υγιεινό και νόστιμο πρωινό! Όσο και αν δε θέλεις να το παραδεχτείς, το πρώτο γεύμα της ημέρας είναι πολύ σημαντικό για το σώμα μας και τον οργανισμό μας. Χρειαζόμαστε ενέργεια για μπορούμε να την κάψουμε μέσα στη μέρα.

Και για να σε προλάβω πριν μου πεις πόσο βαρετό είναι να τρως κάθε μέρα γάλα με δημητριακά, σήμερα σου έχω 5 υγιεινές και νόστιμες προτάσεις για πρωινό! Πέντε συνταγές απλές που θα σου της δείξω βήμα, βήμα πως να τις κάνεις. Οπότε σου έχω και ποικιλία για να μην βαριέσαι. Ποια είναι η δικαιολογία σου τώρα για να σκιπάρεις το πρώτο γεύμα της ημέρας; Καμία! Πάμε να δούμε τι νοστιμιές σου έχω.

Υγιεινές συνταγές για πρωινό

 

Τραγανο ψωμί του τοστ με corn flakes

τοστ με κορν φλεηκς, ediva.gr

Τα υλικά που θα χρειαστείς: 3 αυγά, 2 κούπες corn flakes απλά, 8 φέτες ψωμί του τοστ (κατά προτίμηση ολική άλεσης), 1 1/2 κούπα γάλα με χαμηλά λιπαρά,1κ.γ βούτυρο, φρούτα της αρεσκείας σου και λίγο μέλι (ή maple syrup αν έχεις)

Προθέρμανε τον φούρνο σου στους 200 και χτύπα τα δημητριακά στο μπλέντερ να γίνουν τρίμμα. Χτύπα το γάλα με τα αυγά και βάλε τι φέτες του ψωμιού να μουσκέψουν ελαφρώς. Πάναρισε τις φέτες με τα δημητριακά. Άλειψε ένα πυρέξ με το βούτυρο και βάλε μέσα τις φέτες. Ψήσε μέχρι να γίνουν τραγανά στην όψη. Πλύνε και κόψε τα φρούτα σου. Αφού ψηθούν τα ψωμάκια σου βγάλτα από το φούρνο ρίξε λίγο μέλι από πάνω και σέρβιρε με τα φρούτα σου  (ή και με λίγο γιαούρτι).

Δες επίσης: Φτιάξε εύκολα και γρήγορα το πιο νόστιμο αγγλικό πρωινό!

Τηγανίτες με βρώμη

τηγανίτες βρώμης

Τα υλικά που θα χρειαστείς: 100γρ. βρώμη, 4 ασπράδια αυγού, 1 ολόκληρο αυγό,  λίγη κανέλα, 1κ.σ ελαιόλαδο, μέλι ή φρούτα ή μαρμελάδα για το σερβίρισμα.

Βάλε τη βρώμη, τα ασπράδια, το ολόκληρο αυγό και την κανέλα στο μίξερ και ανακάτεψε τα όλα μαζί. Σε ένα αντικολλητικό τηγάνι ρίξε λίγο λάδι και άφησε το να ζεσταθεί σε μέτρια φωτιά. Αφού ζεσταθεί ξεκίνα να κάνεις της τηγανίτες/pancakes σου. Αφού ψηθεί απο τη μια μεριά, γύρνα την από την άλλη και έπειτα σέρβιρε στο πιάτο. Συνόδευσε με μέλι, φρούτα ή μαρμελάδα.

Ομελέτα λαχανικών

ομελέτα λαχανικών

Τα υλικά που θα χρειαστείς: 3 αυγά, λαχανικά της αρεσκείας σου, αλάτι, πιπέρι, λίγο γάλα και λίγο βούτυρο για το τηγάνι.

Κόψε τα λαχανικά σου σε κομματάκια. Χτύπα τα αυγά με το γάλα να αφρατέψουν και πρόσθεσε αλάτι και πιπέρι. Βάλε λίγο βούτυρο (ή λάδι) σε ένα τηγάνι και μόλις κάψει τσιγάρισε τα λαχανικά σου μέχρι να μαλακώσουν. Ρίξε από πάνω τα αυγά. Ανακάτεψε να μην κολλήσουν και έτοιμη η ομελέτα σου. Εναλλακτικά μπορείς να κάνεις και ομελέτα στον φούρνο.

Παρφέ γιαουρτιού

παρφέ γιαουρτιού

Τα υλικά που θα χρειαστείς: 1 γιαούρτι στραγγιστό με χαμηλά λιπαρά. μισή κούπα muesli ή δημητριακά, μισή κούπα φρούτα της αρεσκείας σου.

Πλύνε τα φρούτα σου και κόψτα σε μπουκίτσες. Σε ένα μπολ βάλε το μισό γιαούρτι και από πάνω το muesli και τα μισά φρούτα. Τέλος βάλε από πάνω το άλλο μισό γιαούρτι και τα υπόλοιπα φρούτα. Τόσο απλά και εύκολα έχεις ένα νόστιμο παρφέ γιαουρτιού. Αν θες μπορείς να βάλεις και λίγο μέλι από πάνω.

Δες επίσης: Πως να φτιάξεις το τέλειο αμερικάνικο πρωινό!

Burritos με ομελέτα

μπουρίτο με ομελέτα

Τα υλικά που θα χρειαστείς: 2 αυγά, λίγο γάλα με χαμηλά λιπαρά, 1κ.σ ψιλοκομμένος μαϊντανός, λίγο αλάτι, λ΄γο πιπέρι, 1/2κ.γ βούτυρο, λίγο τυρί τσένταρ ψιλοκομμένο, 2 τορτίγιες ψημένες, λίγη ψιλοκομμένη ντομάτα και καυτερή σάλτσα (προεραιτικά)

Ανακάτεψε τα αυγά με τον μαϊντανό, το αλάτι και το πιπέρι. Ρίξε το βούτυρο στο τηγάνι και ψήσε την ομελέτα σου. Αφού ψήσεις τις τορτίγιες, ρίξε λίγο τριμμένο τσένταρ στο κέντρο και πρόσθεσε την ομελέτα και την ψιλοκομμένη ντομάτα. Στο σημείο αυτό αν τρως τα καυτερά, πρόσθεσε την. Ρόλαρε την τορτίγια και απόλαυσε το burrito με ομελέτα σου.

Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites