Ποιες τροφές να αποφύγεις για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά! | ediva.gr
 

Ποιες τροφές να αποφύγεις για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά!

Ποια γυναίκα δεν επιθυμεί να έχει επίπεδη κοιλιά, ειδικά κατά τις καλοκαιρινές περιόδους; Βέβαια, η πρησμένη κοιλίτσα είναι ένα από τα προβλήματα που συναντούν πολλές γυναίκες είτε γυμνάζονται, είτε όχι. Τι φταίει; Πολλές φορές φταίει κάτι από όλα αυτά που τρώμε. Καλή η διατροφή, αλλά είναι και μερικές υγιεινές τροφές που ίσως να σου προκαλούν το ανεπιθύμητο πρήξιμο.

Παρακάτω θα δεις ποιες τροφές να αποφύγεις για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά. Αυτό φυσικά δε σημαίνει να μην τις τρως καθόλου, απλώς όσο μπορείς να τις περιορίσεις. Ή αν σου αρέσουν τόσο πολύ, να αποφύγεις να τις φας πριν βγάλεις το κορμί σου στην παραλία. Δες επίσης: 5 Ωφέλιμες ιδιότητες του αβοκάντο!

5 Τροφές που πρέπει να αποφύγεις για να έχεις επίπεδη κοιλιά

 

Τηγανητά

patates tiganites

Τα τηγανητά γενικότερα δε βοηθούν στην διατήρηση σιλουέτας. Οπότε όσο νόστιμες και αν είναι οι τηγανητές πατάτες, απλά άστες για αυτή τη μια φορά στο μήνα που θα τις πεθυμήσεις. Πολλά λάδια, πολύ αλάτι και πολλές θερμίδες τα τηγανητά φαγητά. Όλα μαζί αυτά οδηγούν σε μια κοιλίτσα όχι πρησμένη από αέρια, αλλά από κακή διατροφή- και άντε να την χάσεις μετά!

Δες επίσης: Πως να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά σε 5 λεπτά!

Μπρόκολο, κουνουπίδι

brokolo kounoupidi

Δυο πολύ υγιεινές τροφές που όμως μπορούν να προκαλέσουν πρήξιμο στην κοιλιά. Μπορεί το στομάχι σου να μη μπορεί να χωνέψει καλά το μπρόκολο και το κουνουπίδι. Έτσι κατά τη διάρκεια της πέψης θα παραχθούν κάποια αέρια στην προσπάθεια να τα χωνέψει ο οργανισμός και φυσικό επόμενο είναι και το πρήξιμο της κοιλιάς.

Γαλακτοκομικά

galaktokomika

Η λακτόζη είναι ένας γνωστός παράγοντας που προκαλεί πρήξιμο. Μπορεί να μην έχεις εμφανή δυσανεξία σε αυτή, παρόλα αυτά μπορεί να υπάρχουν γαλακτοκομικά προϊόντα που να μην μπορεί εύκολα να επεξεργαστεί το στομάχι σου και για αυτό προκαλείται το πρήξιμο. Απλά παρατήρησε το, για να εντοπίσεις τι μπορεί να είναι αυτό το προϊόν που σου προκαλεί φούσκωμα.

Δες επίσης: 10 Τροφές για επίπεδη κοιλιά!

Τσίχλες

kopela masaei tsixla

Θα μου πεις μασάω τσίχλες χωρίς ζάχαρη, οπότε δεν μπορεί να επηρεάσει. Λάθος. Δεν είναι το αν η τσίχλα θα έχει ζάχαρη ή όχι. Μασώντας μια μαστίχα, παίρνουμε και αέρα. Όλος ο αέρας που εισπνέουμε πάει απευθείας στην κοιλιά και κάπως έτσι πρηζόμαστε. Την επόμενη φορά προτίμησε καραμέλες για δροσερή αναπνοή.

Αλάτι

alati

Το αλάτι κάνει κατακράτηση και προκαλεί πρηξίματα. Για αυτό προτιμότερο θα ήταν να τρως τις τροφές με το φυσικό αλάτι που έχουν χωρίς να προσθέτεις έξτρα εσύ. Αν όμως σου φαίνεται υπερβολικά άνοστο το φαγητό χωρίς έξτρα αλάτι, τότε προσπάθησε σταδιακά να μειώνεις την ποσότητα που βάζεις. Δες επίσης ποια είναι τα ροφήματα για επίπεδη κοιλιά!

tagged in Διατροφή
Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites