Πως να χάσεις 15 πόντους χωρίς δίαιτα

Πως να χάσεις 15 πόντους χωρίς δίαιτα…

Παρά το γεγονός ότι το άδειο στομάχι ήταν η βασική μέθοδος αδυνατίσματος, σήμερα αποδεικνύεται ότι μπορείς να χάσεις 15 πόντους χωρίς δίαιτα.

Η παρούσα κατάσταση :  Το γεγονός ότι η κοιλίτσα επιμένει παρά το γεγονός ότι ασκείσαι σκληρά καθημερινά, είναι ένα σημάδι ότι κάτι κάνεις λάθος στην κατανάλωση των θερμίδων, σύμφωνα με τις τελευταίες έρευνες της  Journal of Science and Medicine in Sport.

Στην έρευνα συμμετείχαν 10 νεαρά δραστήρια κορίτσια, με κανονικό σωματικό βάρος. Τους δόθηκαν τρεις επιλογές πριν την άσκηση. Ένα γεύμα με 45 τοις εκατό περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη. Ένα δεύτερο πιάτο με χαμηλότερο ποσοστό, 15 τοις εκατό πρωτεΐνη. Η τρίτη επιλογή ήταν να αθληθούν με άδειο στομάχι. Δεν υπήρξε καμιά διαφορά ανάμεσα στα κορίτσια που κατανάλωσαν το γεύμα με 15 τοις εκατό πρωτεΐνη και τα κορίτσια που προτίμησαν να αθληθούν με άδειο στομάχι. Tο επιπλέον κάψιμο θερμίδων έφτασε στις 185 θερμίδες για τις επόμενες 24 ώρες.

Αυτό σημαίνει ότι το σώμα θα χρησιμοποιήσει περισσότερες θερμίδες όταν έχει καταναλώσει περισσότερες θερμίδες. (πχ μετά απο φαγητό). Παρά το γεγονός ότι η άσκηση με άδειο στομάχι έχει θεωρηθεί ιδανική τα προηγούμενα χρόνια και έχει υπάρξει ορόσημο για τις περισσότερες γυναίκες για το χάσιμο βάρους, έχει αποδειχτεί ότι οι μύες του σώματος καταρρέουν, καθώς δεν υπάρχει λίπος ως «Πηγή καυσίμων » για τον οργανισμό. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να χάνεται μυική μάζα και ο οργανισμός να συγκρατεί λίπος ως άμυνα επιβίωσης, με αποτέλεσμα τη μείωση της απώλειας των θερμίδων.

Πως να χάσεις 15 πόντους χωρίς δίαιτα

Η κατανάλωση ενός υψηλού σε πρωτεΐνη σνακ μια ώρα πριν την εξάσκηση, πρέπει να μπει στο καθημερινό πρόγραμμά σου. Ωστόσο το ποσοστό της πρωτεΐνης που θα πρέπει να καταναλώνουμε είναι ακόμη υπο έρευνα, δηλώνει ο Άσλει Μπίνς (Ashley Binns, a Ph.D. student ) επικεφαλής της έρευνας.» Πολλές έρευνες προτείνουν κατανάλωση 30 γραμμαρίων πρωτεΐνης την ημέρα μέσα σε τρία γεύματα, για την ιδανική διατήρηση του βάρους, ακόμα και για να χάσεις 15 πόντους.» Φαγητά υψηλά σε πρωτεΐνες είναι τα ασπράδια αβγών, το φυστικοβούτυρο και το γιαούρτι. Επίσης προσθέστε στην καθημερινότητά σας smoothies πρωτεΐνης και ισοτονικά. Ένα παράδειγμα καλού πρωινού είναι ένα ολόκληρο αβγό, ή δυο ασπράδια αβγών σε συνδυασμό με δύο φέτες του τοστ και χυμό πορτοκάλι.

Μην ξεχνάς ότι αν δεν προμηθεύεις το σώμα σου με φαγητό, εκείνο θα αποθηκεύει  λίπος    » για να επιβιώσει στις νέες συνθήκες «, οι οποίες δε γνωρίζει πόσο θα διαρκέσουν.

Leave a reply

Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites