Τι να κάνω για να κοιμάμαι καλύτερα;

by ediva
τσάι ρόφημα

Το κεφάλαιο ύπνος, είναι πολύ σημαντικό για όλους μας, αλλά πολλοί είναι αυτοί που δυσκολεύονται αρκετά. Είτε λόγω άγχους, είτε λόγω κάποιου άλλου ψυχοσωματικού παράγοντα, δεν είναι λίγοι αυτοί που δεν συμπληρώνουν ούτε καν 5 ώρες ύπνου, με αποτέλεσμα να είναι κουρασμένοι και εξαντλημένοι το επόμενο πρωί. Υπάρχουν όμως, διάφοροι τρόποι, τους οποίους θα αναλύσουμε, ώστε να μπορούμε να κοιμόμαστε καλύτερα και πιο ποιοτικά.

 5 Τρόποι να κοιμάμαι εύκολα!

 

1. Σβήσε τα φώτα

φωτιστικό δωματίου

Ξέρω, είναι δύσκολο για πολλούς από εμάς το να κοιμόμαστε με εντελώς κλειστά φώτα, ωστόσο, είναι πολύ πιο εύκολο στο να μας πάρει ο ύπνος όταν δεν υπάρχει κανένα ίχνος φως στο δωμάτιό μας. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που προτιμούν φως στον ύπνο τους, είναι πιθανόν ξυπνήσουν πολύ πιο εύκολα το βράδυ και να μην μπορούν να κοιμηθούν. Αντίθετα, αυτοί που κοιμούνται χωρίς κανένα φως τη νύχτα, συμπληρώνουν πιο εύκολα τις κατάλληλες ώρες ύπνου και δείχνουν πιο ξεκούραστοι το επόμενο πρωί.

2. Άφησε το κινητό σου μακριά

Κινητό στο κρεβάτι

Αυτό είναι και το πιο δύσκολο στη λίστα μας. Όλοι μας λίγο ως πολύ, πριν κλείσουμε τα βλέφαρά μας, είμαστε στο κινητό, βλέποντας διάφορα βίντεο ή μιλώντας με φίλους. Ωστόσο, το φως που εκπέμπει το κινητό, μας “ξυπνάει”, χωρίς να το καταλαβαίνουμε και έτσι, όταν έρθει η στιγμή να το αφήσουμε, δεν μπορούμε να κοιμηθούμε.  Οι ειδικοί λένε ότι τουλάχιστον μισή ώρα πριν πέσουμε για ύπνο, πρέπει να το αφήσουμε, πράγμα δύσκολο ως ακατόρθωτο.

Δες επίσης: 10 tips για να σε παίρνει ο ύπνος σε 30 δευτερόλεπτα!

3. Πιες ένα ρόφημα

τσάι ρόφημαΤο να πιούμε ένα ρόφημα 45 λεπτά πριν, βοηθάει πολύ στην εσωτερική λειτουργία των οργάνων. Υπάρχουν πολλά βότανα, τα οποία κατεβάζουν την αρτηριακή πίεση και χαλαρώνουν από το στρες και το άγχος της καθημερινότητας.  Επιπλέον, για όσους δεν μπορούν να κοιμηθούν εύκολα και καλά, προτείνεται το ζεστό γάλα ή το γάλα αμυγδάλου. Μια πολύ καλή ιδέα για καλύτερο ύπνο εκτός από το ζεστό γάλα, θα ήταν και κάποιου είδους τσάι, όπως το χαμομήλι ή η βαλεριάνα.

Δες επίσης: 3 Δροσερά και σπιτικά ροφήματα έτοιμα σε πέντε λεπτά!

4. Φάε ελαφριά

Φαγητό Σαλάτα Το να φάμε ελαφριά το βράδυ είναι αρκετά δύσκολο, ειδικά όταν δεν ακολουθούμε κάποιο πρόγραμμα διατροφής. Τρώγοντας βαριά, τα επίπεδα της αρτηριακής μας πίεσης ανεβαίνουν και το σώμα μας δεν μπορεί να βρεθεί σε καταστολή ώστε να δοθεί εντολή στον εγκέφαλο πως είναι ώρα για ξεκούραση. Ας δοκιμάσουμε να φάμε μια σαλάτα ή κάποιο τοστ με λίγα υλικά.

5. Κοιμήσου χωρίς ρούχα

κοιμάμαι στο κρεβάτι

Δες επίσης: Πώς να φτιάξεις μόνη σου 5 σπιτικές κρέμες νυκτός για υπέροχο δέρμα!

Κι όμως! Το να κοιμάσαι χωρίς καθόλου ρούχα έχει πολλά οφέλη, ακόμα και εάν δεν είναι καλοκαίρι. Το να κοιμάσαι χωρίς καθόλου ρούχα, βοηθάει στην καλύτερη ποιότητα ύπνου αλλά και στο να κοιμηθείς πιο γρήγορα. Το δέρμα μας, γνωρίζει πολύ καλά πως η φυσιολογική του κατάσταση είναι χωρίς κάποιο υλικό να το καλύπτει. Θα το δοκιμάσεις;

Related Posts