5 Τροφές που οι διαιτολόγοι συστήνουν να αποφεύγουμε! | ediva.gr
 

5 Τροφές που οι διαιτολόγοι συστήνουν να αποφεύγουμε!

Αυτό που χαίρομαι περισσότερο τα τελευταία χρόνια δεν είναι τόσο η εξέλιξη της τεχνολογίας ή το γεγονός ότι όλοι βγάζουν κάρτα για το γυμναστήριο. Αυτό που με εντυπωσιάζει και με χαροποιεί είναι η στροφή προς την καλύτερη διατροφή και υγεία. Μπορεί να μην πηγαίνουμε όλοι κάθε μέρα στα γυμναστήρια, όμως όλο και περίσσοτεροι επιλέγουμε να προσέξουμε τι θα βάλουμε στον οργανισμό μας. Υπάρχει ενδιαφέρον να μάθουμε ποιες τροφές κάνουν καλό και ποιες όχι τόσο.

Στην προσπάθεια μου για ενίσχυση όλου αυτού του θετικού κινήματος, ρώτησα μερικούς διατροφολόγους ποιες είναι οι τροφές που πρέπει να αποφεύγουμε. Αφού συνέλεξα όλες τις πληροφορίες κατέληξα στις 5 τροφές που συμφώνησαν όλοι ότι θα ήταν καλό όσο μπορούμε να τις αποφεύγουμε. Φυσικά δε θα σε άφηνα απ’ έξω από αυτή την έρευνα και για αυτό θα μοιραστώ την πληροφορία μαζί σου.

Ποιες είναι οι τροφές που δεν συστήνουν οι διατροφολόγοι

 

Αναψυκτικά

anapsiktika

Φυσικά, πρώτο στη λίστα όλων ήταν τα αναψυκτικά. Δεν έχουν καμιά θερμιδική αξία και είναι γεμάτα στη ζάχαρη, τα συντηρητικά και τις γλυκαντικές ουσίες. Σκέψου πως το κουτάκι του αναψυκτικού που θα πιεις περιέχει 40 γραμμάρια ζάχαρης- 40 γραμμάρια ζάχαρη σε μια μέρα παρά είναι πολλά. Ας μην συζητήσω για το αιώνιο πρόβλημα των γυναικών, την κυτταρίτιδα. Ακόμα να κόψεις τα αναψυκτικά;

Πατατάκια

patatakia ston foyrno

Δεύτερο στην σειρά έρχεται κάτι επίσης πολύ γνωστό και απολαυστικό. Πατατάκια, μπισκοτάκια, κρακεράκια και όλα τα σχετικά. Μπορείς να τα απολαμβάνεις κάθε τόσο, αλλά όσο πιο αραιά τόσο πιο καλά. Και επίσης να σου πω σε αυτό το σημείο, πως αν ανοίξεις το σακουλάκι με τα πατατάκια δεν σημαίνει πως πρέπει να το αδειάσεις εκείνη τη στιγμή. Μπορείς να τα αφήσεις και αργότερα- απλά κλείσε καλά την συσκευασία. Πες όχι στα trans λιπαρά και το υπερβολικό αλάτι- που κάνει και κατακράτηση υγρών!

Δες επίσης: Ποιες τροφές να αποφύγεις για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά!

Δημητριακά

mpol me dimitriaka

Προχωρώντας, συνάντησα τροφές που δεν περίμενα να ακούσω ότι θα ήταν καλό να τις αποφεύγω. Ανάμεσα σε αυτές τα δημητριακά. Ο λόγος; Τα δημητριακά μέχρι να φτάσουν στο μπολ μας έχουν περάσει από μεγάλη επεξεργασία. Όσο λιγότερο επεξεργασμένη είναι η τροφή που έχεις, τόσο καλύτερα. Μπορεί κάποια να έχουν τις λιγότερες θερμίδες από άλλα, συνεχίζουν όμως να έχουν ζάχαρη και αλεύρι που είναι από τις χειρότερες τροφές για τον οργανισμό μας- επιβαρύνουν πολύ και το έντερο.

Δες επίσης: 15 Τρόποι για ενεργοποίηση του μεταβολισμού χωρίς γυμναστική!

Ρυζογκοφρέτες

rizogkofretes

Αυτές οι ρυζογκοφρέτες έχουν κάψει κόσμο. Λένε ότι είναι πολύ υγιεινές και έχει γίνει και το αγαπημένο σνακ των χορτοφάγων, όμως είναι πάρα πολύ πλούσιες σε υδατάνθρακες, το οποίο σημαίνει ότι στην επεξεργασία που θα κάνει ο οργανισμός σου, θα παράγει πολύ γλυκόζη στο αίμα. Και πως αυτό ακριβώς βοηθάει στη διατροφή και στο να χάσεις κιλά; Ε, δε βοηθάει το ρημάδι. Οπότε κορίτσια μου με μέτρο!

Δες επίσης: Οι 8 συνήθειες για βραδινό γεύμα που θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά!

Γιαούρτι

giaourti se pilino me petsa

Ξέρω ότι σοκάρεσαι και εσύ όσο σοκάρομαι και εγώ που το γιαούρτι βρίσκεται σε αυτή τη λίστα. Το αθώο γιαουρτάκι που το τρώμε σαν βραδινό γιατί είναι κάτι ελαφρύ. Το γιαούρτι δυστυχώς λόγω της επεξεργασίας του περιέχει αρκετή ζάχαρη, πράγμα που σημαίνει πως δυσκολεύει τη διατροφή κάπως. Βέβαια, οι διατροφολόγοι μας καθησυχάζουν και μας λένε πως εφόσον επιλέγουμε να βάζουμε στην διατροφή μας το γιαούρτι είναι καλό να το εμπλουτίζουμε με super foods (ιπποφαές, ξηρούς καρπούς) και φρούτα!

tagged in Διατροφή

Μοίρασε την αγάπη σου εαν βρήκες το άρθρο ενδιαφέρον πατώντας στη καρδούλα.

Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites