Η yoga συνεχώς ανεβαίνει στις προτιμήσεις των γυναικών του δυτικού κόσμου γιατί είναι μία άσκηση που βοηθάει όχι μόνο το σώμα αλλά και την ψυχική υγεία. Μάλιστα από το 2012 και μετά σχεδόν διπλασιάστηκαν οι συμμετέχουσες στα προγράμματα γυμναστικής που έχουν βάση ή είναι καθαρά yoga.

Το γεγονός αυτό δείχνει πώς ολοένα και περισσότερες γυναίκες στρέφονται προς τη yoga, υπάρχουν όμως και πολλές φήμες και μύθοι γύρω από αυτή. Πολλές φορές η ενημέρωση που έχουμε είναι είτε παραπλανητική είτε ελλιπής και αυτό μπορεί να μας κάνει να μην γνωρίσουμε ποτέ τα οφέλη της συγκεκριμένης άσκησης.

 Μύθοι για την yoga που δεν πρέπει να πιστέψεις

 

1. Για να κάνεις γιόγκα πρέπει να έχεις ευλυγισία

eylygisia yoga

Αν ίσχυε κάτι τέτοιο θα ήταν σαν να λέμε πώς για να κάνεις γυμναστική πρέπει να είσαι ήδη γυμνασμένη ή ότι πρέπει να είμαστε αδύνατες για να κάνουμε δίαιτα. Υπάρχει σχέση μεταξύ της ευλυγισίας και της yoga αλλά δεν είναι προαπαιτούμενο για να κάνεις αυτή την άσκηση. Η αλήθεια είναι πώς η γιόγκα προσφέρει ευλυγισία στο σώμα, αλλά αυτό είναι ένα πλεονέκτημα της ανάμεσα σε πολλά άλλα που έχει. Δες επίσης 12 Ασκήσεις Yoga για ανθρώπους που δεν έχουν ευλυγισία!

2. Η γιόγκα είναι για λεπτές και νέες γυναίκες μόνο

yoga hlikia

Στα social media μπορεί να βλέπεις συχνά νέες και λεπτές κοπέλες που κάνουν yoga αλλά αυτό δεν σημαίνει πώς δεν μπορεί ή δεν κάνει γιόγκα όποια γυναίκα θέλει. Στην Αμερική η άσκηση έγινε δημοφιλής πολύ πριν γίνει στην χώρα μας και έχει εκατομμύρια ανθρώπους που την έχουν επιλέξει. Από τα περίπου 40 εκατομμύρια που κάνουν αυτό το είδος γυμναστικής, το 38% είναι 50 ετών και άνω, ενώ μόλις το 19% είναι μεταξύ 18 και 29 ετών.

3. Η yoga είναι θρησκεία

yoga thriskeia

Η yoga έχει συσχετισθεί με την θρησκεία έντονα γιατί στα πλαίσια του Βουδισμού και του Ινδουισμού είναι μία τελετουργία και τρόπος ζωής. Όμως από μόνη της δεν είναι θρησκεία αν και είναι μία γυμναστική με έντονο το πνευματικό στοιχείο. Κάνοντας γιόγκα δεν γίνεσαι βουδίστρια και δεν ασπάζεσαι τον ινδουισμό. Παρόλα αυτά θα αποκτήσεις περισσότερη πειθαρχία στο σώμα σου, ψυχική ηρεμία και παράλληλα ευεξία και ευλυγισία.

4. Μόνο οι vegeterian κάνουν γιόγκα

yoga diatrofh

Στον δυτικό κόσμο περίπου οι μισοί άνθρωποι που κάνουν γιόγκα ακολουθούν μία χορτοφαγική διατροφή. Οι υπόλοιποι όμως δεν είναι vegeterians και δεν χρειάζεται κανείς να σταματήσει να τρώει κρέας και γαλακτοκομικά για να κάνει γιόγκα. Είναι ένας μύθος που δεν πρέπει να πιστέψεις.

5. Η γιόγκα είναι απλά stretching

yoga askhsh

Η γιόγκα έχει ορισμένες κινήσεις που μοιάζουν πολύ με stretching αλλά δεν είναι κάτι το τόσο απλό. Η yoga έχει να κάνει με την αναπνοή και ο στόχος της είναι η συγκέντρωση στην αναπνοή και η σύνδεση με το σώμα, πράγμα που μπορεί να σε απαλλάξει από το στρες και να σου φτιάξει την μέρα. Δες επίσης 4 Ασκήσεις yoga για να «ξεπιαστείς» στη δουλειά!

6. Η γιόγκα είναι πανεύκολη

yoga dyskolh

Οι γυναίκες που κάνουν μεγάλης έντασης γυμναστική μπορεί να βλέπουν τη γιόγκα σαν κάτι εύκολο και αργό. Σίγουρα όπως σε όλα τα είδη γυμναστικής υπάρχουν ευκολίες αλλά υπάρχουν και δυσκολίες. Υπάρχουν στάσεις yoga που χρειάζονται ώρες προπόνησης για να γίνουν.  Επίσης για να γίνουν κάποιες στάσεις χρησιμοποιούνται μυς που δεν γυμνάζονται συχνά.

7. Η yoga είναι πολύ δύσκολη

eykolh yoga

Αντίθετος από τον προηγούμενο μύθο είναι αυτός που λέει ότι η γιόγκα είναι πολύ δύσκολη. Σίγουρα για μία κοπέλα που ξεκινάει τώρα θα υπάρχουν δυσκολίες, όμως όπως με κάθε άσκηση το σώμα προσαρμόζεται και μαθαίνει. Η yoga ουσιαστικά δεν είναι ούτε πανεύκολη ούτε πολύ δύσκολη και έχει οφέλη που θα σε κάνουν να τη λατρέψεις.

8. Εγκυμοσύνη και γιόγκα

egkymosynh yoga

Πολλοί λένε πώς μία έγκυος θα έπρεπε να κάνει γιόγκα επειδή είναι μία άσκηση  χαμηλής έντασης. Η αλήθεια βρίσκεται στις λεπτομέρειες. Πλέον κάποιοι γιατροί δίνουν συγκατάθεση για κάποιες μορφές γυμναστικής σε εγκύους που μπορούν να τις κάνουν, αλλά φυσικά δεν μπορούν όλες.

Πέρα από το γεγονός πώς ένας γιατρός θα κρίνει αν μπορείς να κάνεις γιόγκα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, είναι απαραίτητο όποια γυμναστική κι αν κάνεις (ακόμα και περπάτημα!) να την κάνεις με ιδιαίτερη προσοχή. Ακόμα κι αν είσαι έμπειρη στην συγκεκριμένη άσκηση, θα πρέπει να συμβουλευτείς τον γιατρό σου. Δες επίσης 4 Απλές στάσεις yoga για να απαλλαγείς από τους πόνους περιόδου!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ