8 Μυστικά για να κανείς την γυμναστική πιο απολαυστική! | ediva.gr

8 Μυστικά για να κανείς την γυμναστική πιο απολαυστική!

Η γυμναστική είναι απαραίτητη για όλους τους ανθρώπους, δεν είναι όμως για όλους εύκολο και ευχάριστο να γυμνάζονται. Εάν ανήκεις σε αυτή τη κατηγορία, μην αγχώνεσαι, υπάρχουν τρόποι για να γίνει πιο ανώδυνο και να καταφέρεις να εντάξεις την άσκηση στη ζωή σου. Το γεγονός ότι ίσως δε διασκεδάζεις τη γυμναστική σου μπορεί να οφείλεται σε πολλούς παράγοντες. Δε σημαίνει απαραίτητα ότι δε σου αρέσουν όλα τα είδη γυμναστικής ή ότι η άσκηση γενικότερα δε σου ταιριάζει. Αυτά είναι γενικεύσεις που αναπαράγεις στον εαυτό σου για να μην έχεις τύψεις και να μη προσπαθήσεις παραπάνω.

Το θέμα είναι, πώς στη πράξη θα καταφέρεις να ενσωματώσεις την γυμναστική στη ρουτίνα σου; Αρχικά πρέπει να αποδεχθείς ότι είναι απαραίτητη δραστηριότητα για να διατηρήσεις την υγεία σου. Ακόμα κι αν είσαι σε καλή φυσική κατάσταση και σε υγιή κιλά, δε σημαίνει ότι ο οργανισμός σου δε χρειάζεται τη γυμναστική. Παρακάτω θα βρεις μερικούς πιο πρακτικούς τρόπους ώστε να γυμνάζεσαι ακόμα κι αν δε σου αρέσει!

Συμβουλές για να εντάξεις την γυμναστική στη ζωή σου!

 

1. Δοκίμασε διάφορες δραστηριότητες και ανακάλυψε αυτό που σε ευχαριστεί περισσότερο!

γυναίκες κάνουν ομαδική γυμναστική

Εάν το να πας γυμναστήριο ή να βγεις για ένα τρεξιματάκι σου φαίνεται βουνό, πρέπει απλά να δοκιμάσεις νέους τρόπους γυμναστικής. Υπάρχουν τόσες δραστηριότητες που σίγουρα κάτι θα σου αρέσει. Δοκίμασε ομαδικά προγράμματα, γυμναστική με πολεμικές τέχνες, ατομικά αθλήματα, ποδήλατο, χορό, αναρρίχηση, πεζοπορία, ότι άλλο σου φαίνεται ενδιαφέρον. Η γυμναστική μπορεί να είναι πραγματικά διασκεδαστική και θεραπευτική όταν κάνεις κάτι που αγαπάς!

Δες επίσης: 5 Ασκήσεις γυμναστικής που μπορείς να κάνεις στο κρεβάτι σου!

2. Προγραμμάτισε τη γυμναστική σου στην αρχή της εβδομάδας!

χαρούμενη γυναίκα με αθλητικά ρούχα

Η οργάνωση πάντα σε βοηθάει να κάνεις πράγματα. Έτσι και με την γυμναστική. Εάν δυσκολεύεσαι στο να έχεις πειθαρχία και να κάνεις γυμναστική έστω 2-3 φορές την εβδομάδα, δοκίμασε να κάνεις ένα μικρό πρόγραμμα στην αρχή της εβδομάδας. Με τον τρόπο αυτό, η ιδέα ότι θα γυμναστείς κάποια συγκεκριμένη μέρα σε κάνει να είσαι ασυνείδητα πιο προετοιμασμένη.

Δες επίσης: 7 Αξεσουάρ γυμναστικής για να γυμναστείς σωστά στο σπίτι!

3. Γυμνάσου τις ώρες της μέρας που έχεις τη περισσότερη ενέργεια!

γυναίκα χορεύει έξω

Ο καθένας είναι πιο παραγωγικός και γεμάτος ενέργεια διαφορετικές ώρες της ημέρας. Άλλοι λειτουργούν καλύτερα το πρωί ενώ άλλοι είναι βραδινοί τύποι. Έτσι, διάλεξε την ώρα της ημέρας που έχεις εσύ τη περισσότερη ενέργεια και διάθεση για να κάνεις τη γυμναστική σου. Δε χρειάζεται να πιεστείς όταν δεν έχεις όρεξη διότι έτσι ούτε καλά θα περάσεις, ούτε θα γυμναστείς αποτελεσματικά, ούτε θα είσαι θετική για την επόμενη προπόνηση σου!

Δες επίσης: 6 Ασκήσεις για γυμναστική με λάστιχα στο σπίτι!

4. Γυμνάσου με τη σωστή παρέα για επιπλέον κίνητρο!

φίλες γυναίκες γυμνάζονται

Εάν σου αρέσει να γυμνάζεσαι με παρέα, βάλε το στο πρόγραμμα. Διάλεξε μερικά άτομα και γυμναστείτε μαζί βοηθώντας και δίνοντας κίνητρο έτσι ο ένας τον άλλον. Έτσι και θα περάσετε καλά και μπορείτε να γυμναστείτε και περισσότερη ώρα αφού θα είναι πιο ευχάριστο. Επίλεξε άτομα με διάθεση και θετικότητα για μέγιστο αποτέλεσμα. Η ομαδική γυμναστική θα σου χαρίσει πέρα από οφέλη στο σώμα σου, οφέλη και στη διάθεση σου!

Δες επίσης: 5 Ασκήσεις γυμναστικής για γυναίκες άνω των 40!

5. Χρησιμοποίησε τη γυμναστική ως πηγή ενέργειας για τη μέρα σου!

κοπέλα κάνει διατάσεις

Εάν δεν έχεις πολλή ενέργεια, χρησιμποίησε τη γυμναστική ως πηγή αυτής. Μετά από κάθε προπόνηση σου το αίσθημα ευεξίας και ενεργητικότητας είναι ανεκτίμητο. Θα σε κάνει πιο παραγωγική για όλη την υπόλοιπη μέρα!

Δες επίσης: Βαρεθήκατε τις απλές ασκήσεις κοιλιακών; Αυτό το workout θα σας χαρίσει ονειρεμένη κοιλιά!

6. Γυμνάσου σε διαφορετικούς χώρους !

γυναίκα τρέχει για γυμναστική

Δοκίμασε να γυμναστείς σε χώρους που δεν έχεις ξαναδοκιμάσει. Για παράδειγμα μπορείς στο σπίτι, στο μπαλκόνι, στη ταράτσα, στην αυλή σου, στο βουνό, στη θάλασσα ή όπου αλλού μπορείς να σκεφτείς. Η εναλλαγή παραστάσεων θα κάνει τη κάθε προπόνηση σου πιο ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική!

Δες επίσης: 6 Τέλειες ασκήσεις γυμναστικής για το λίπος γύρω από την κοιλιά

7. Πάρε βοήθεια από κάποιον φίλο ή προσωπικό γυμναστή!

γυναίκα γυμνάζεται με φίλο της

Αν έχεις κάποια φίλη, φίλο ή γνωστούς που γνωρίζουν από γυμναστική, μπορείς να τους ζητήσεις να σε βοηθήσουν. Μπορούν να σου προτείνουν μια προπόνηση που ταιριάζει στις προσδοκίες και δυνατότητες σου. Εναλλακτικά, εάν ακόμα δυσκολεύεσαι, μπορείς να πάρεις βοήθεια και από έναν personal trainer που είναι ειδικός σε αυτό. Ο προσωπικός γυμναστής θα σου δώσει πιο συγκεκριμένες και στοχευμένες σε εσένα συμβουλές!

Δες επίσης: Οι 4 συνηθέστεροι τραυματισμοί στη γυμναστική & πως να τους αντιμετωπίσεις!

8. Προσπάθησε να κάνεις την γυμναστική συνήθεια!

γκρουπ χορεύει ζούμπα

Δες επίσης: Πως να αποκτήσεις σφιχτούς μηρούς!

Η γυμναστική πρέπει να σου γίνει συνήθεια. Αυτό θα το καταφέρεις κάνοντας γυμναστική για πολύ καιρό συνεχόμενα. Ένας άλλος τρόπος για να χτίσεις μια συνήθεια είναι να τη συνδυάσεις με μια άλλη που σου είναι πιο εύκολη και ευχάριστη. Για παράδειγμα, πριν τον πρωινό σου καφέ μπορείς να κάνεις λίγα σετ από κοιλιακούς ή πριν από το μεσημεριανό σου να κάνεις 10 λεπτά αερόβια γυμναστική!

Μοίρασε την αγάπη σου εαν βρήκες το άρθρο ενδιαφέρον πατώντας στη καρδούλα.

Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites