Πως να κάνεις τη γυμναστική στο σπίτι να μην είναι βαρετή!

by DimitraTr
γυναίκα χορεύει στο σπίτι με ακουστικά

Η γυμναστική στο σπίτι είναι μια καλή ιδέα τόσο για την περίοδο της καραντίνας όσο και γενικότερα. Είναι δωρεάν, γλιτώνεις χρόνο από μετακινήσεις και μπορείς να διαμορφώσεις το πρόγραμμα γυμναστικής σου ακριβώς στα μέτρα και τις ανάγκες σου. Για τους ίδιους λόγους όμως η άσκηση στο σπίτι μπορεί να γίνει μονότονη και βαρετή.

Είναι κρίμα να καταλήγεις σε μια ρουτίνα στη γυμναστική σου ενώ μπορείς να την κάνεις πιο διασκεδαστική και να περνάς καλά. Εδώ στο ediva.gr θα σου δείξουμε πως μπορείς να κάνεις τη γυμναστική στο σπίτι να μην είναι βαρετή και να σου τραβάει πραγματικά το ενδιαφέρον. Έτσι θα γυμνάζεσαι με μεγαλύτερη ευκολία και θα το απολαμβάνεις περισσότερο!

5 Tips για να κάνεις διασκεδαστική τη γυμναστική στο σπίτι!

 

1. Φτιάξε μια workout playlist με ανεβαστικά τραγούδια!

γυναίκα χορεύει στο σπίτι με ακουστικά

Η ανεβαστική μουσική θα ανεβάσει τη διάθεση αλλά και την επίδοση σου στην γυμναστική στο σπίτι. Δημιούργησε workout playlists με τραγούδια σε έντονους ρυθμούς που θα σου δίνουν κίνητρο και δύναμη σε κάθε σου προπόνηση.

Πολλά είδη γυμναστικής βασίζονται στη μουσική από την οποία χρησιμοποιούν τον ρυθμό του κάθε τραγουδιού ως μέτρο χρόνου για κάθε άσκηση. Για παράδειγμα η zumba και ο χορός είναι από τα είδη γυμναστικής που η μουσική είναι απαραίτητη.

Δες επίσης: 6 Ασκήσεις για γυμναστική με λάστιχα στο σπίτι!

Ρίξε μια ματιά και στο παρακάτω 15λεπτο βίντεο για το οποίο μπορεί να σου δώσει έμπνευση για την επόμενη προπόνηση σου!

2. Ακολούθησε μηνιαία challenges προπονήσεων!

μηνιαίες προκλήσεις προπόνησης με ασκήσεις γυμναστικής

Αν θέλεις να προκαλέσεις τον εαυτό σου μπορείς να ακολουθήσεις μηνιαία challenges προπονήσεων. Είναι ένας ενδιαφέρων τρόπος να κρατιέσαι σε εγρήγορση και να έχεις λόγο για να ανυπομονείς για την επόμενη προπόνηση σου. Μπορείς να διαλέξεις challenges που αφορούν την εκγύμναση μιας συγκεκριμένης μυϊκής ομάδας όπως για παράδειγμα αποκλειστικά ασκήσεις για τους γλουτούς, μπορείς όμως να επιλέξεις και challenges για όλο το σώμα.

Πάτα εδώ για να βρεις πολλά τέτοια challenges!

Δες επίσης: 8 Μυστικά για να κανείς την γυμναστική πιο απολαυστική!

3. Φτιάξε τον δικό σου DIY εξοπλισμό γυμναστικής στο σπίτι!

γυμναστική στο σπίτι με καναπέ

Για να εμπλουτίσεις τις προπονήσεις σου στο σπίτι και να έχεις μεγαλύτερη ποικιλία στις ασκήσεις σου μπορείς να φτιάξεις τον δικό σου DIY εξοπλισμό γυμναστικής. Για παράδειγμα μπορείς να φτιάξεις βαράκια με μπουκάλια ή να χρησιμοποιήσεις ένα βαρύ αντικείμενο ως kettlebell. Επίσης μπορείς να εκμεταλλευτείς μερικά έπιπλα του σπιτιού για αρκετές ασκήσεις σε όλο το σώμα!

Δες επίσης: 5 Ασκήσεις γυμναστικής που μπορείς να κάνεις στο κρεβάτι σου!

Μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις μια πετσέτα για μερικές ασκήσεις για να γυμνάσεις κοιλιακούς και πόδια. Δες τις ασκήσεις που μπορείς να κάνεις με μια πετσέτα στο παρακάτω βίντεο!

4. Κάνε γυμναστική στο σπίτι με παρέα!

φίλες γυμνάζονται μαζί στο σπίτι

Η γυμναστική στο σπίτι μπορεί να γίνει πιο διασκεδαστική όταν έχεις παρέα. Μπορείς να διαλέξεις κάποιο φίλο σου ή ένα μέλος της οικογένειας σου και να κάνετε μαζί προπόνηση. Υπάρχουν μάλιστα πολλές ασκήσεις οι οποίες προορίζονται για 2 άτομα και είναι πολύ ενδιαφέρουσες, διασκεδαστικές και γεννούν έναν μικρό ανταγωνισμό που θα σου δίνει κίνητρο.

Δες επίσης: 7 Αξεσουάρ γυμναστικής για να γυμναστείς σωστά στο σπίτι!

Δες μερικές από τις ασκήσεις που μπορείς να κάνεις με παρέα στο παρακάτω βίντεο!

5. Κατέβασε εφαρμογές στο κινητό με προγράμματα γυμναστικής!

γυμναστική στο σπίτι με βοήθεια από εφαρμογές

Δες επίσης: Τι είναι η γυμναστική Tabata & πως να την κάνεις μόνη σου στο σπίτι!

Ένας ακόμα τρόπος να μείνεις σε φόρμα και να κάνεις ευχάριστα γυμναστική στο σπίτι είναι με τη βοήθεια εφαρμογών στο κινητό. Στο app store θα βρεις πολλές δωρεάν εφαρμογές με στοχευμένα προγράμματα γυμναστικής και εύκολες ασκήσεις. Υπάρχουν αξιόλογες εφαρμογές για να χάσεις βάρος οι οποίες σου δείχνουν ακριβώς πως να κάνεις τη κάθε άσκηση, σε χρονομετρούν, καταγράφουν την απόδοση σου και σου υπενθυμίζουν την επόμενη προπόνηση!

Related Posts