Tροφές που θα ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σου σύστημα! | ediva.gr
 

Tροφές που θα ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σου σύστημα!

Το να έχεις ένα γερό ανοσοποιητικό σύστημα που θα σε προφυλάσσει από διάφορες γρίπες και ασθένειες είναι απαραίτητο ειδικά στις εβδομάδες που διανύουμε τώρα. Είτε είσαι ήδη άρρωστη είτε φοβάσαι μην αρρωστήσεις πρέπει να προσέχεις πάντα την υγεία σου και να τρέφεσαι σωστά. Σε εποχές γρίπης πολλοί τείνουν να προτιμούν τα συμπληρώματα διατροφής πιστεύοντας πως έτσι θα αποφύγουν να νοσήσουν. Στη πραγματικότητα η διατροφή σου μπορεί να σε βοηθήσει πολύ περισσότερο στο να αποκτήσεις ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα από ότι τα χάπια.

Είναι απαραίτητο λοιπόν να λαμβάνεις βιταμίνες και αντιοξειδωτικά που θα βοηθήσουν την άμυνα του οργανισμού σου. Για να σε βοηθήσει το σώμα σου πρέπει να το βοηθήσεις και εσύ παρέχοντας του τις κατάλληλες ουσίες μέσω της διατροφής σου. Εδώ θα βρεις ποιες τροφές θα ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σου σύστημα!

Τι να τρως για να μην αρρωσταίνεις!

 

Φτιάξε σούπες!

ευεργετική σούπα

Όταν νιώθεις ότι πας να αρρωστήσεις ή αν είσαι ήδη άρρωστη μια σούπα μπορεί να σε τονώσει πραγματικά. Τις μέρες αυτές προτίμησε να φτιάχνεις φαγητά όπως κοτόσουπα, κρεατόσουπα, ψαρόσουπα ή χορτόσουπα. Μια άλλη καλή ιδέα είναι να φτιάξεις σούπα λαχανικών η οποία θα είναι πραγματικά σαν μια βόμβα θρεπτικών συστατικών. Προτίμησε λαχανικά πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά όπως είναι το μπρόκολο, οι πιπεριές, τα καρότα και η γλυκοπατάτα. Στις σούπες σου φρόντισε να προσθέσεις λεμόνι το οποίο έχει αντισηπτικές ιδιότητες και περιέχει βιταμίνη C.

Δες επίσης: 8 Συνήθειες που θα πρέπει να σταματήσεις για να μην αρρωσταίνεις!

Προτίμησε φαγητά με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C

τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη C

Ο χυμός πορτοκάλι είναι η πιο συνηθισμένη πηγή βιταμίνης C όμως υπάρχουν πολλές ακόμη. Άλλες τροφές που αποτελούν πηγή της βιταμίνης αυτής είναι το γκρέιπφρουτ, το μπρόκολο, οι κόκκινες πιπεριές, οι φράουλες, το ακτινίδιο και οι γλυκοπατάτες. Μπορείς να τα φας σκέτα και ωμά ή να τα εντάξεις στα φαγητά που μαγειρεύεις.

Δες επίσης: 6 Πολύ χρήσιμα tips πρόληψης για να μην αρρωστήσεις!

Μην ξεχνάς την βιταμίνη Ε

φαγητά με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Ε

Η βιταμίνη Ε βοηθά στη προστασία του σώματος από διάφορες μολυσματικές ασθένειες. Για να λάβεις την βιταμίνη αυτή από τις τροφές προτίμησε να καταναλώνεις αμύγδαλα, ηλιόσπορους, αβοκάντο, σπανάκι και μπρόκολο. Η κολοκύθα, τα φουντούκια και το φυστικοβούτυρο επίσης περιέχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Ε.

Δες επίσης: 6 Συμβουλές για να ξεπεράσεις τη γρίπη γρήγορα!

Κατανάλωσε μέλι!

βαζάκι με μέλι και κερήθρα

Στα διάφορα γιατροσόφια και ειδικά των μεγαλύτερων ανθρώπων εμφανίζεται συχνά το μέλι. Το μέλι είναι πραγματικά θαυματουργό καθώς περιέχει πάνω από 180 χρήσιμες για εσένα ουσίες όπως βιταμίνες, αμινοξέα και ιχνοστοιχεία. Έχει αντισηπτικές, θεραπευτικές και τονωτικές ιδιότητες και είναι κατάλληλο στο να μαλακώσει τον λαιμό σου. Δοκίμασε να αναμείξεις μια κουταλιά μέλι με χυμό από ένα λεμόνι. Ο συνδυασμός αυτός έχει μέγιστες αντισηπτικές ιδιότητες και θα κάνει θαύματα!

Επιπλέον τρόφιμα που βοηθούν τον οργανισμό σου!

υγιεινά τρόφιμα

Το λάχανο και το καρότο περιέχουν τα καροτενοειδή τα οποία στη συνέχεια μετατρέπονται σε βιταμίνη Α που είναι απαραίτητη για το ανοσοποιητικό σου σύστημα. Ο ψευδάργυρος που βρίσκεται στα όσπρια και τους ξηρούς καρπούς μπορεί επίσης να σε βοηθήσει. Για περισσότερες δυναμωτικές τροφές πρόσθεσε στη διατροφή σου πολλά φρούτα, σκόρδο και τρόφιμα υψηλά σε προβιοτικά όπως το γιαούρτι και το κεφίρ. Μη ξεχνάς να καταναλώνεις πολύ νερό και να πίνεις γενικότερα πολλά υγρά!

Μοίρασε την αγάπη σου εαν βρήκες το άρθρο ενδιαφέρον πατώντας στη καρδούλα.

Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites